Ford a reusit sa stavileasca setea de carburant a versiunii pentru 2010 - Shelby GT500.
Astfel, consumul urban declarat este de 16,8l/100 km in ciclu urban si 10,7l/100 km pe autostrada. Totusi, pare relativ deplasata grija constructorului american pentru un consum eficient, pentru ca un client de muscle car, cu siguranta nu-si face griji asupra consumului, ci a performantelor.
Nici la capitolul competivitate, Shelby GT nu sta deloc rau: 540 CP si un monstruos cuplu motor de 690,68 Nm, aduc Fordul la 100 km/h in 4,3 secunde!
Ca in multe alte cazuri, imbunatatirile tehnologice aduse pentru un consum mai scazut de carburant, au avut ca rezultat final si performante mai ridicate.
De asemenea, transmisia imbunatatita a lui Shelby GT500 joaca un rol importantant. Daca bolidul accelereaza ametitor in primele 4 viteze, treptele 5 si 6 aduc motorul la turatii mai linistite, pentru viteze ridicate.
GT500 este echipat cu discuri de frana dublem capabile sa domoleasca herghelia cailor putere
In plan stilistic, Ford a redesenat admisia de aer si a ridicat standardul si dotarile din habitaclu.
O galerie completa cu noul Ford Shelby GT500, aici
Corvin (Cristian Szilvassy)
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!