No SSO cookie

Ford Mondeo va primi propulsoare noi

voteaza
(0/ 0)
Ford Mondeo va primi propulsoare noi
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Ford Mondeo va primi noile propulsoare diesel si pe benzina Euro 5 de 2.0 litri, care vor fi prezentate oficial la Salonul Auto de la Geneva.

 
 
Ford Mondeo va primi propulsoare diesel si pe benzina mai economice si mai ecologice. Noile propulsoare for folosi tehnologia EcoBoost pentru cele pe benzina si Duratorq pentru propulsoarele TDCI.

Noul propulsor de 2.0 litri EcoBoost dezvolta o putere de 203 CP, iar cel diesel de 2.0 litri Duratorq TDCI vine cu trei versiuni: 115, 140 si 163 CP.

In plus, sistemul cu transmisie automata, ambreiaj dublu si sase trepte de viteza Ford PowerShift, facil si fluent, este acum disponibil pe gama Mondeo, in versiunea standard pentru motorizarea 2,0 litri EcoBoost benzina si optional pentru motorizarile diesel de 140 si 163 CP Duratorq TDCi.

Consumul noilor propulsoare este impresionant, variantele diesel reusind un consum de 4.5-5 litri/100 km, iar cele pe benzina 6.0-6.5 litri/100 km.  Pe langa noile propulsoare, Ford va prezenta la Geneva si noul C-Max si C-Max Grande. Noile propulsoare vor fi disponibile si pe Ford Kuga. Ford doreste sa arate ca a crescut mult in ceea ce priveste tehnologia folosita la propulsoare si fiabilitate.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2737 :: 17.86MB