No SSO cookie

Ford Ka 2009

voteaza
(0/ 0)
Ford Ka 2009
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul Ford Ka costa 9.750 euro in Germania

 
 
Noul Ford Ka costa 9.750 euro cu TVA in Germania si este disponibil cu doua motorizari, in Romania modelul va fi lansat luna aceasta.

Modelul Ka are un motor pe benzina de 1,2 litri Duratec 69CP (9.750 euro cu TVA) si o motorizare diesel de 1,3 litri Duratorq-TDCI 75 CP cu filtru de particule (11.750 euro cu TVA). Ambele variante vin cu o cutie manuala cu 5 trepte.
 
Motorul diesel are un consum mediu de 4,2 litri la 100 km, iar cel pe benzina de 5,1 litri la 100 km.

Viteza maxima este de 161 km/h pentru diesel si 159 km/h pentru benzina, demarajul de la 0 la 100 km/h este acelasi pentru ambele modele, de 13,1 secunde.

Noul Ka este disponibil in 12 culori si are 3.620 metri lungime, avand 3 usi.

Modelul are in Germania doua versiuni de echipare Trend si Titanium. Sunt disponibile in standard, ABS (optional ESP), servodirectie, doua airbag-uri fata (optional airbag-uri cortina si laterale), lumini avarie la franarea de urgenta, radio CD MP3 (optional bluetooth si USB).

Ford Ka este fabricat la uzina din Tychy, Polonia. Ford va produce 120.000 de masini pe an la fabrica din Polonia, ca parte a unui acord de cooperare intre Ford si Fiat, care isi construieste la aceeasi fabrica modelul Fiat 500.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4395 :: 22.19MB