Pentru 1.299 euro Wolf va optimiza motorul si va adauga un sistem turbo ce va creste puterea motorului la 360 cp (in varianta standard are doar 305 cp) iar cuplul maxim ajunge la 559 NM (standard era 440 NM).
Pentru alti 2500 de euro vei mai primi un diferential multi-disc, iar pentru inca 1.299 euro o suspensie coilover. Optional pentru alti 219 euro puteti reduce garda la sol cu 30 de milimetri.
Daca doriti si cateva modificari exterioare, Wolf ofera un set de jante disponibile atat pe 20 de inch, dar si pe 19 sau 18 inch. Pretul unei jante este de 399 de euro. La interior puteti opta pentru un set de pedale sport din aluminiu si un set de ceasuri de bord, toate la pretul de 193 de euro.
Mai aveti nevoie doar de 34.900 euro pentru un Ford Focus RS.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!