No SSO cookie

Ford Focus RS cu 371 CP, tunat in Romania

voteaza
(0/ 0)
Ford Focus RS cu 371 CP, tunat in Romania
Noutati-auto · · 5 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Echipat cu motorul stock de 2,5 litri turbo, dar dotat cu chiptuning si o noua evacuare, Ford Focus RS intervievat, fotografiat si filmat de masini.ro bate recorduri peste recorduri.

 
 
Razvan Tache este regizor. A lucrat la productia unor reclame pentru TVR 1, Constantza TV si a regizat cinci scurt metraje: Trei, Exit, Afacerea, Amnezia si Musafirul. De curand a terminat filmarile pentru un scurt metraj care va merge la Cannes. Si pentru ca introducerea poate ca nu e cea mai potrivita pentru un articol in domeniul auto, va propunem o alta abordare.


Razvan Tache este proprietarul celui mai puternic si rapid Ford Focus RS despre care avem cunostinta in prezent. Doua modificari aduse evacuarii si softului motorului au transformat sportiva de la Ford intr-un supercar capabil sa redea 371 CP, la un cuplu de 531 Nm. Cu toate ca in varianta stock Ford Focus RS ofera o serie de performante impresionante (305 CP, cuplu de 440 Nm), Razvan Tache a vrut mai mult si culmea, a reusit.


Modelul luat in vizor de masini.ro si modificat de SKN Tuning accelereaza de la 0 la 100 km/h in doar 4,8 secunde, fata de 5,9 s, timpul stabilit de oficialii Ford pe celebrul traseu de la Nurburgring. Recordul este unul absolut pentru un Ford Focus RS, pentru parcarea de pe Autostrada Soarelui, dar si pentru posesorul masinii.


Manevrabilitatea, atuul principal in aglomeratia urbana


Filmarile cu cel mai rapid Ford Focus RS au dat batai de cap tuturor celor implicati. Locatia indoor aleasa a fost hala The Zoo, o initiativa a Menthol Studio care vizeaza restructurarea unor spatii industriale din fosta fabrica "Industria Bumbacului", echipata pentru organizarea de concerte, petreceri sau galerii de arta. Emotiile au aparut din primele momente, odata cu incercarea de in baga pe usa principala infoiatul Focus RS si au culminat cu "cerculetele" spectaculoase, printre stalpii de sustinere a halei. Agresivitatea cu care a fost condus cel mai rapid Ford Focus RS a trecuta aproape neaobservata in calea pericolului de a lovi in orice secunda supercar-ul.


De manevrabilitatea celui mai sportiv Focus s-au ocupat inginerii de la Ford, odata cu alegerea de a monta o versiune speciala ESP. De asemenea, suspensiile tehnologizate cu sistemul RevoKnuckle calibreaza directia fara sa tina cont de nivelul cuplului sau al aderentei rotilor. Un alt aspect important al acestei caracteristici este adaugarea unui diferential cu alunecare limitata, denumit de Ford Quaife Automatic Torque Biasing.


Tinta pentru viitor, 400 CP


Desi performantele pe care modelul prezentat in aceste randuri de masini.ro intrec asteptarile oricarui entuziast al marcii, Razvan Tache are planuri mari cu autovehiculul pe care il are in proprietate de doua luni. Modificarile aduse fac motorul Focus-ului RS sa se incalzeasca puternic, iar solutia imediata este achizitionarea unui nou intercooler, dar si schimbarea injectoarelor. In acest fel, regizorul pasionat de autosport spera sa ajunga la o putere de 400 CP.


Tuningul realizat pana in prezent a costat in jur de 3000 euro, iar costurile pentru finalizarea proiectului ridica totalul la 5000 euro. Pretul unui astfel de model, stock, colorat in "Performance Green", este de 35.000 euro.




Valentin Danaila

Foto: Sorin Florea

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (5)

scris de Anonim

pai cumpara-ti. dupa care te duci la skn, le dai cateva mii de euro si iti mai reduc un pic din putere, ca 301 cp sunt cam multi si poate fi periculos.

scris de Anonim

masina este buna imi place cum este tunata si as vrea sa imi cumpar si eu

scris de Anonim

Am vazut masina asta noaptea pe A2. Se misca foarte bine. Bravo Razvan.

scris de Anonim

ha!ha!ha f tare!este cel care dupa softul skn a scos mai putini cai decat original?!

scris de Anonim

Totul este un fals. Masina s-a vrut a fi tunata de SKN, acestia au dat banii inapoi. Masina a avut lipsa de putere uletrior probleme de functionare.

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4877 :: 17.83MB