No SSO cookie

Ford Fiesta este Masina Anului 2010 in Romania

voteaza
(0/ 0)
Ford Fiesta este Masina Anului 2010 in Romania
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul model Ford Fiesta a fost declarat marti, 15 decembrie, castigator al competitiei Masina Anului 2010 in Romania.  

 
 
Modelul de clasa mica Ford s-a remarcat din intreaga lista de autoturisme lansate anul curent la nivel national si a devansat restul de noua modele finaliste ale competitiei: Chevrolet Cruze, Hyundai i20, Kia Soul, Mazda 3, Opel Astra, Peugeot 206 Plus, Renault Fluence, Toyota Avensis si Volskwagen Polo.  
 
 "Suntem incantati de succesul modelului Ford Fiesta, care a asigurat ravnitul titlu in fata celor mai puternici competitori ai pietei auto. inca de la momentul lansarii Ford Fiesta in Romania am fost placut impresionati de reactia pe care modelul a atras-o in randul publicului national. Titlul Masina Anului 2010 in Romania ne confirma ceea ce am indraznit sa credem - marca Ford a adus pe piata un produs de calitate superioara, un design inedit, alimentat de tehnologie de ultima generatie," a declarat Gabriel Bondarenco, director general al importatorului Ford in Romania.
 
Totalul de 207 puncte cumulate in concurs releva principalele atribute Ford apreciate de catre juriu - manevrabilitate de exceptie, nivel sporit de siguranta si protectie, confort si tehnologie, toate aceste atuuri  fiind conturate de linia Ford kinetic design.
 
Comentand rezultatele concursului, Dan Vardie, presedinte al comitetului de organizare si membru al juriului Car Of The Year, a mentionat: "Ford Fiesta i-a convins aproape toti membrii juriului ca merita sa devina Masina Anului 2010 in Romania. Niciun membru nu a plasat Ford Fiesta mai jos de locul trei. Diferenta de peste 80 de puncte fata de al doilea model clasat este impresionanta, facand din Fiesta un invingator veritabil. Cel de-al treilea model Ford castigator al trofeului face din aceasta marca cel mai titrat brand de automobile din istoria competitiei."
 
Momentul special a fost onorat de prezenta presedintelui Ford Europa, John Fleming, caruia i-a fost inmanat in cursul serii de 15 decembrie trofeul competitiei. "As vrea sa multumesc in primul rand partenerului nostru din Romania pentru sustinerea de lunga durata. De asemenea, as dori sa multumesc echipei Ford Europa. Dureaza foarte mult timp sa construiesti o masina extraordinara, iar Fiesta este cu adevarat o masina formidabila," a afirmat John Fleming.

Surprizele au continuat prin acordarea unui premiu deosebit personalitatii care a dominat ultimele doua decenii ale pietei auto. Distinctia i-a fost acordata domnului Ion tiriac, care, printre altele, a comentat evolutia marcii Ford in Romania: "In primul an, am vandut 60 de masini, pentru ca in 2008, de exemplu, sa ajungem sa comercializam aproape 30.000 de masini Ford anual!"
 
Actiunea APAR a fost una dominata de prezenta marcii Ford, Dionisio Campos - presedinte al  Ford Romania - urcand pe scena pentru a ridica premiul pentru cel mai important eveniment auto al anului 2009 la nivel national: demararea productiei Ford Transit Connect in cadrul fabricii de la Craiova.
 
Ford este unica marca auto care a obtinut trei premii Masina Anului in Romania din partea membrilor APAR.  Prima  editie a competitiei, organizata in 1999, a fost dominata de modelul Ford Focus. Seria de succese a continuat in anul 2001, cand Ford Mondeo a adjudecat titlul national si culmineaza in prezent cu premiul Masina Anului 2010 in Romania pentru noul Ford Fiesta.
   

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de Anonim

BRAVO FORD!!!!

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1566 :: 17.79MB