No SSO cookie

FORD EUROPA - planuri de productie

voteaza
(0/ 0)
FORD EUROPA - planuri de productie
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Ford Europa ia masuri pentru a alinia capacitatea de productie la cererea industriei in declin si ajusteaza planurile de productie pentru a raspunde necesitatilor viitoare ale companiei.

 
 

- Planurile de reducere a capacitatii de productie si a costurilor aferente, precum si garantarea productiei viitore raman esentiale
- Se va face o analiza continua a utilizarii capacitatii de productie si a necesitatii de forta de munca din Europa
- Ford isi reafirma angajamentul de a produce autovehicule in Romania, Germania si Spania
- Ford Europa introduce un nou model de lucru in doua schimburi la fabrica din Valencia, Spania
- Urmatoarea generatie de Ford C-MAX se va produce la fabrica din Valencia
- Ford Europa confirma ca la fabrica din Valencia se va produce in cursul acestui an un model avansat de motor EcoBoost 2.0 litri benzina
- La fabrica Saarlouis din Germania, Ford mentine planul prin care uzina functioneaza la capacitate redusa
- Ford Europa confirma ca Saarlouis va fi principalul centru de productie al noii generatii Ford Focus
- Fabrica din Köln, impreuna cu noul centru de productie Ford de la Craiova vor construi un nou motor avansat EcoBoost pe benzina, de mica capacitate 

 

 

 

Ford Europa confirma ca, din cauza declinului fara precedent al piatei auto europene si a continuarii perspectivei economice negative, va lua masuri decisive pentru a aduce capacitatea sa de productie la nivelul cererii in scadere semnificativa din industrie.
In plus, Ford Europa realiniaza planurile sale de productie pentru a raspunde necesitatilor viitoare ale companiei, avand in vedere improbabilitatea imbunatatirii semnificative a cererii de pe piata europeana pe o perioada considerabila.
"Diminuarea capacitatii, reducerea costurilor si asigurarea planurilor noastre viitoare de productie sunt actiuni esentiale pentru Ford Europa pentru a sustine o afacere viabila in viitor," a spus John Fleming, Presedinte si CEO Ford Europa.  "Am luat deja o serie de masuri, dar cum piata continua sa scada substantial, vom lua acum masuri suplimentare necesare."


"In legatura cu anuntul nostru de astazi, luam in considerare toate optiunile, dar am hotarat ca cea mai buna abordare in conditiile actuale este reechilibrarea productiei din fabricile noastre in conformitate cu piata in declin. Vom realinia acum nu numai cerintele noastre actuale de productie, dar si planurile noastre viitoare pentru a raspunde necesitatilor companiei noastre."

Actiunile anuntate astazi au impact in primul rand asupra fabricilor de productie Ford din Germania si Spania, precum si asupra noii uzine de la Craiova:

Ford va continua analiza utilizarii capacitatilor sale si a necesitatii de forta de munca din Europa.

Ford isi reafirma angajamentele de productie la fabricile din Romania, Germania si Spania.

Incepand cu 1 Mai, fabrica din Valencia, Spania, va trece la un model de lucru in doua schimburi.  Se continua discutiile cu toate partile implicate cu privire la modalitatea de a administra forta de munca in surplus, pe termen scurt. Pe termen mai lung, optiunea intre modelul in doua schimburi si cel in trei schimburi va depinde de cererea pietei.

Productia curenta de Ford Fiesta va continua la Valencia si productia de Ford Focus va fi inlocuita cu productia noii generatii de Ford C-MAX.

In plus, in cursul acestui an, la fabrica din Valencia va incepe productia unei noi versiuni a motorului Ford EcoBoost de 2.0-litri benzina.

La fabrica Saarlouis din Germania, Ford mentine planul prin care uzina functioneaza la capacitate redusa. Nivelul actual al fortei de munca va fi analizat in mod regulat pentru stabilirea sustenabilitatii sale.

Saarlouis se confirma a fi principalul centru de productie pentru toate variantele noii generatii Ford Focus. Modelele actuale Ford Kuga si Ford C-MAX nu vor fi mai fi produse la fabrica din Saarlouis.

Fabricile de motoare din Craiova si Köln vor produce un nou motor avansat EcoBoost pe benzina, de mica capacitate.


Ford a confirmat de asemenea ca analizeaza oportunitatea unei alte surse de productie in Europa pentru o versiune a urmatoarei generatii Ford Focus si aceasta analiza va fi finalizata in viitorul apropiat.

"Ford Europa trebuie sa revina la o profitabilitate durabila cat mai curand posibil. Vom face tot ceea ce este necesar pentru a asigura in continuare viabilitatea companiei noastre si se pot astepta actiuni suplimentare. Cred ca actiunile importante anuntate astazi - si care decurg din actiunile noastre anterioare - vor creste capacitatea companiei Ford Europa nu numai de a supravietui actualei crize economice, dar si de a iesi din aceasta criza ca o companie mai puternica si mai competitiva in momentul in care situatia economica se va imbunatati", a spus Dl. Fleming
 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1740 :: 22.18MB