Dezvoltarea tehnologiei pentru siguranta auto cunoaste o noua imbunatire. Dupa airbag-urile frontale, airbag-urile pentru genunchi sau airbag-urile cortina, Ford a dezvoltat centura de siguranta cu airbag. Robert Gherghe
Se pare ca experienta acumulata de Ford pe durata in care americanii au detinut Volvo s-a concretizat printr-o inovatie de prima mana in lumea auto. Producatorul din Detroit a combinat o centura de siguranta traditionala la care a atasat un airbag, pentru a spori siguranta pasagerilor care ocupa locurile din spate.
In cazul unui impact frontal sau lateral, centurile de siguranta ale pasagerilor din spate vor deschide airbag-urile atasate in 40 de milisecunde. Noua tehnologie va debuta pe modelul Ford explorer in 2010 si va fi implementata ulterior si pe alte modele Ford.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!