No SSO cookie

Fiat si Alfa Romeo vor sa iasa la rampa cu ocazia Salonului Auto de la Paris

voteaza
(0/ 0)
Fiat si Alfa Romeo vor sa iasa la rampa cu ocazia Salonului Auto de la Paris
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noua Alfa 147 este singura premieră absolută în standurile Fiat şi Alfa Romeo la cea de-a 76-a ediţie a Salonului Auto de la Paris. Cu toate acestea, construnctorul italian ţine să aducă un nou val de prospeţime în interiorul gamelor actuale, cu ajutorul noilor versiuni Panda, Idea, Stilo, al conceptului Alfa C8 sau Alfa Crosswagon.

 
 
[poza1s]Fiat La Paris, Fiat se prezinta in fata lumii automobilistice intr-un stand ce fascineaza prin stil si arhitectura. Un spatiu proiectat sa intimpine publicul intr-un mod convingator si sa permita acestora sa admire intreaga gama Fiat, precum si sa “traiasca” acele emotii specifice marcii. In rest, aceasta este si misiunea Fiat: o companie italiana ce realizeaza masini frumoase stilistic, practice si accesibile tuturor. Automobile caracterizate de solutii creative, inteligente, capabile sa garanteze o calitate superioara a vietii cotidiene. Aceeasi filozofie ce a ghidat arhitectii in realizarea standului Fiat de la cea de-a 76-a editie a Salonului de la Paris. [poza2s]Panda 4X4 Lansata de curand in Italia, la Pisa, noua Panda cu tractiune integrala se inscrie in traditia inovatoare, cu design atractiv si tehnologie de ultima ora cu care ne-a obisnuit producatorul italian. Solutiile simple si inteligente fac parte din ADN-ul acestui automobil, care combina o personalitate unica cu dorinta fiecaruia de a evada din cotidian. Panda 4x4 este propulsata de doua unitati motrice, 1.2 Fire de 60 CP, un motor deja testat pe alte modele Fiat care si-a dovedit fiabilitatea, si noul 1.3 Multijet de 70 CP, un diesel revolutionar dotat cu tehnologie Common Rail de a doua generatie, campion al [poza3s]performantelor cu consumuri foarte reduse. Prezent in doua versiuni, Panda 4x4 si Panda 4x4 Climbing, modelul se diferentiaza, in afara de tractiunea integrala, printr-o garda la sol marita la 165 mm si accesorii specifice utilizarii off-road a vehiculului: bare de protectie marite si ranforsate, bare laterale mai mari si un scut special sub motor pentru protectia acestuia. Vizitatorii de la Paris pot admira si cele doua Panda 4X4 care au fost protagonistele unui traseu de testare extrem de dificil, dar caruia i-au facut fata cu brio. Inceput la Kathmadu, in Nepal, drumul a avut ca punct final tabara de la baza Everestului, la o altitudine de peste 5000 m. Remarcabil este faptul ca singurele modificari aduse modelului au fost facute la unitatea de control a motorului pentru a putea rula cu benzina specifica tarilor prin care a rulat. [poza4s]Idea “5Terre” Salonul de la Paris va prezenta si versiunea “5terre” a modelului Idea, combinatie dintre alura dinamica si functionala a unui SUV (Sport Utility Vehicle) cu modularitatea si flexibilitatea unui MPV (Multi Purpose Vehicle). Cu Fiat Idea “5terre” constructorul italian intentioneaza sa transforme automobilele tip “off-road” in modele de eleganta si stil, intr-o incercare de revolutionare a segmentului SUV-MPV cu ajutorul unor solutii arhitectonice si tehnice revolutionare. Masina prezentata la Paris este destinta atat soselelor aglomerate ale marilor metropole, cat si tinuturilor desertice din zonele indepartate ale Terrei. De fapt, chiar numele [poza5s]vehiculului, “5terre”, vorbeste despre abordarea pe care noul MPV o va avea asupra destinatiilor soferului: poate rula pe oricare tip de carosabil. Noile versiuni Stilo: Uproad, Racing si Schumacher La Paris, grupul Fiat va lansa inca trei versiuni din gama Stilo, ca exemplu al angajamentului permanent fata de clientii sai de a le oferi tot ce este mai nou in domeniul auto. Stilo Multiwagon Uproad este dedicat celor care vor sa se bucure de timpul liber in mijlocul naturii, alaturi de un stationwagon care se diferentiaza prin design si tehnologie de ultima ora. Gama este completata de Stilo Racing si Schumacher, doua serii pornite din inspiratia atator ani de dominatie a celebrului pilot al Ferrari si a tehnologiei invingatoare 6 ani la rand pe circuitele de Formula 1. [poza6s] Alfa Romeo “Mai mult decit frumoasa” este conceptul ce sta la baza strategiei de comunicare Alfa Romeo si exprima suprematia substantei asupra formei. Clientii Alfa sunt atrasi la inceput de design-ul italian dar, dupa ce testeaza masinile, le apreciaza manevrabilitatea si descopera tehnologia lor extraordinara. Ambasadori ai acestei filozofii sunt modelele prezentate de Alfa Romeo la cea de-a 76-a editie a Salonului de la Paris Noua Alfa 147 Salonul Auto de la Paris marcheaza lansarea noii Alfa 147, autovehiculul compact care transforma fiecare [poza7s]drum intr-o experienta memorabila. Noua Alfa 147 vine cu un design exterior schimbat, care inspira mai multa agresivitate si putere, dominand soseaua si oferind satisfactii unice la condus. Noua Alfa 147 este un automobil menit sa creasca satisfactia sofatului zilnic pana in punctul in care o calatorie obisnuita devine o experienta emotionanta. Toate acestea sunt predispozitia naturala a unui model care are in gene sportivitatea. Atributele nu sunt exprimate doar printr-o infatisare sportiva, ci mai degraba prin stabilitatea extraordinara la rulare pe orice tip de drum. Amatorii de sportive vor descoperi in aceasta compacta exuberanta tot ce au nevoie in termeni de putere si performante, dublate de siguranta totala in orice moment. [poza8s]Noua Alfa 147 completeaza traditia sportiva a marcii cu stilul specific ce ii permite sa alerge pe strazile Europei cu distinctie. Alfa Crosswagon Q4 Lansata de curand la Porto Cervo, in Sardinia, Alfa Romeo revine pe teritoriul vehiculelor 4X4 cu un model care, prin adaugarea sportivitatii si elegantei specifice constructorului italian, va creste dimensiunea de stil si unicitate a segmentului in ansamblu. Caracteristica ce separa Crosswagonul de restul autoturimelor tine in primul rand de abordarea off-road a modelului, care detine usurinta la manevrare a unei compacte si versatilitatea unui Station Wagon. Imaginea de all-road a noului model vine din pragurile de protectie din aluminiu, barele de protectie fata si spate, la randul lor cu insertii de aluminiu, si garda de sol ridicata cu 6 cm mai mult decat la versiunea Sportwagon. Motorizarea este speciala, tinand cont de destinatiile vehiculului. Motorul 1.9 Multijet cu 16 v si 150CP, cu o cutie manuala in sase trepte, face parte din a doua generatie Common Rail si este insotit de tot ce inseamna tehnologie de ultima ora in sistemele de franare si siguranta activa si pasiva. 8C Competizione Alfa Romeo prezinta conceptul 8C produs la Centrul de Stil Alfa Romeo, un model reprezentativ pentru traditia sportiva a marcii. Codul care numeste modelul, 8C, era utilizat in anii ‘30 si ‘40 pentru a identifica automobilele echipate cu revolutionarul motor in 8 cilindri produs de celebrul inginer Vittorio Jano. Al doilea indicativ, Competizione, este un omagiu adus celebrei 6C 2500 Competizione, un coupe sportiv condus de echipa Fangio-Zanardi in 1950 la celebra cursa Mille Miglia. GT si Giulieta In anul in care Alfa Romeo Giulieta, faimosul coupe al producatorului de la Milano, implineste 50 de ani, fabricantul italian a lansat ca omagiu adus acestei masini-emblema noua Alfa GT, un automobil care combina sportivitatea unui coupe si spatiozitatea unui sedan. Calitatile tehnice exceptionale sunt puse in valoare de un design unic oferit de Centrul de Stil Bertone.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1332 :: 17.78MB