Realizat intr-un timp record, de cca. 18 luni,
Accentul pus pe calitatea materialelor, pe impactul vizual al liniilor
de design si pe culorile caroseriei, dintre care una este inegalabilul
Rosso Maranello, este completat in mod fericit si de o serie de
inovatii tehnologice. Sistemele Blue&Me Nav si Air-Bag Smart 2 sunt
doar cateva.
De asemenea, Bravo este modelul ce a introdus pe piata noua familie de
propulsoare pe benzina supraalimentate, denumita T-JET si bazata pe o
noua tehnologie ce asigura un consum redus de combustibil in conditii
de performanta si sportivitate.
Cele 5 stele EuroNCAP obtinute la testele de siguranta din luna martie
2007, definitiveaza cu siguranta acest profil, alaturand masina
celorlalte trei detinatoare ale punctajului maxim: Grande Punto, Fiat
Croma si Fiat 500.
In Romania, Noul Fiat Bravo va fi disponibil atat in versiunea pe
benzina cat si in cea diesel, in patru variante de echipare (Active,
Dynamic, Emotion si Sport) si 5 motorizari (1.4 90 CP, 1.4 T120 si 150
CP, 1.9 Multijet 120 CP si 150 CP).
Pretul porneste de la 11.745 Euro fara TVA (13.977 Euro cu TVA) pentru
benzina si 13. 650 Euro fara TVA (16.244 Euro cu TVA) pentru diesel.
In echiparea standard a versiunii de baza Active, Noul Fiat Bravo dispune de toate dotarile menite sa asigure confortul si siguranta pasagerilor (ABS+EBD, airbag sofer si pasager, aer conditionat, inchidere centralizata cu telecomanda, servodirectie), in timp ce versiunea Dynamic, previzionata sa devina cea mai cautata, asigura o echipare remarcabila, peste media clasei, incluzand, printre altele: climatizare automata bi-zona, volan si schimbator de viteze in piele, comenzi radio pe volan, airbag-uri laterale anterioare, radio CD+MP3, scaun pasager reglabil in inaltime s.a.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de Anonim 4 May 2009 07:38
Belea raw masina asta %-P :cheese: :roll: tare as vrea una
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!