No SSO cookie

Fiat a lansat noul propulsor TwinAir cu doi cilindri

voteaza
(0/ 0)
Fiat a lansat noul propulsor TwinAir cu doi cilindri
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Fiat a prezentat versiunea de productie a noului propulsor pe benzina cu doi cilindri.

 
 
Fiat a prezentat primele imagini si date oficiale cu privire la versiunea de productie a noului propulsor TwinAir cu doi cilindri. Noul propulsor a fost dezvoltat de catre FPT (Fiat Powertrain Technologies). Acesta va fi lansat initial pe modelul Fiat 500 si 500C si va fi disponibil din septembrie.

Noul propulsor pe benzina de 0.9 litri foloseste sistemul start and stop, un sistem turbo si cel electro-hidraulic MultiAir. Cel din urma ajuta la imbunatatirea drastica a consumului si a emisiilor de CO2 printr-un control optim al valvelor. Fiat a declarat ca daca ar fi sa compare noul propulsor cu unul cu patru cilindri de aceasi putere, noul propulsor este cu 23% mai scurt, cu 10% mai usor si cu 30% mai eficient in ceea ce priveste consumul.

Noul propulsor TwinAir
va primi diferite imbunatatiri de performanta pentru a putea fi folosit si pe modele mai mari. Acesta va avea si o versiune de 105 CP si una hibrida. Propulsorul de 0.9 litri dezvolta o putere de 85 CP si cuplu de 145 Nm. Accelerarea de la 0-100 km/h are loc in 11 secunde, consumul mixt inregistrat este de 4.1 litri/100 km, iar emisiile sunt de 95 g CO2/km.

Modelele dotate cu noul propulsor vor avea pe bord un buton ECO. Prin apasarea sa cuplul va fi redus la 100 Nm, acest lucru fiind indicat pentru condusul in oras. Fiat va lansa noul propulsor si pe modelele Panda si Punto Evo.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.0425 :: 22.2MB