No SSO cookie

Fiat a inregistrat o pierdere neta de 281 milioane euro in al patrulea trimestru

voteaza
(0/ 0)
Fiat a inregistrat o pierdere neta de 281 milioane euro in al patrulea trimestru
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Fiat SpA a inregistrat o pierdere neta de 281 milioane euro in al patrulea trimestru, in urma scaderii vanzarilor de camioane si de echipamente de constructii, relateaza Bloomberg.

 
 
Pierderea vine dupa un profit de 163 milioane euro in aceeasi perioada a anului precedent.

Pierderile totale din 2009 se ridica la 838 milioane euro, dupa castiguri de 1,6 miliarde euro in 2008.

Veniturile au avansat cu 3,5% in 2009, la 13,6 miliarde euro, fata de 13,1 miliarde euro in al patrulea trimestru din 2008.

Veniturile grupului Fiat, ce include marcile Lancia, Alfa Romeo si Fiat, au fost sustinute de primele de casare acordate in principalele piete din Europa si au avansat in al patrulea trimestru la 7,2 miliarde dolari, de la 5,7 miliarde dolari in aceeasi perioada a anului trecut.

Castigurile inainte de taxe, impozite si costuri unice, numite de Fiat profituri din tranzactionare, au scazut la 488 milioane euro, de la 663 milioane euro in 2008, depasind estmarile analistilor.

Fiat a anuntat ca estimeaza o crestere a profiturilor de tranzactionare in 2010, in cazul in care programele de prime de casare vor fi prelungite.

Fiat a anuntat ca profitul de tranzactionare va fi, in cazul mentinerii programelor de stimuli, de circa 1,5 miliarde euro in 2010, in timp ce veniturile vor creste cu 3-6%, la 52-53 miliarde euro. Fara primele de casare, profiturile ar putea scadea cu 350-400 milioane euro.

Fiat, care detine 20% din grupul american Chrysler, este primul grup auto european care a afisat rezultatele in acest sezon.

 

Cuvinte cheie:
Fiat |
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1902 :: 22.18MB