No SSO cookie

Fiat 500 Abarth tunat de Hamann si H&R

voteaza
(0/ 0)
Fiat 500 Abarth tunat de Hamann si H&R
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cei de la Hamann si H&R s-au aliat pentru a crea unul dintre cele mai puternice modele Fiat 500. Germanii de la Hamman au crescut puterea, in timp ce H&R a dotat micuta sportiva cu un sistem de suspensii de performanta.

 
 
Noul Fiat 500 Abarth realizat de catre cei de la Hamann si H&R a primit o crestere semnificataiva a performantei. Modelul standard este dotat cu un propulsor supraalimentat de 1.4 litri capabil sa dezvolte 140 CP, in timp ce noul model modificat dezvolta 275 CP si un cuplu de 380 Nm. Acesta crestere a puterii a fost posibila datorita recalibrarii ECU-ului, unui nou sistem turbo si unor pistoane noi.

Puterea este transmisa rotilor frontale prin intermediul unei transmisii manuale cu cinci rapoarte. Datorita puterii sporite, tunerul german a trebuit sa inlocuiasca ambreiajul standard cu unul de curse. Cei de la H&R au folosit un sistem de suspensii performant si distantiere care cresc manevrabilitatea si stabilitatea masinii in curbe.

Hamann a dotat puternica compacta cu un pachet exterior special. Tunerul german a optat pentru o coloristica in doua tonuri, o noua bara frontala cu lumini de zi LED, praguri laterale, un difuzor spate si un sistem de evacuare cu doua sau patru iesiri. Pachetul estetic este completat de un set de jante de 18 inch imbracate in anvelope de performanta de 215/35 sau 225/35. Noul model va fi prezentat in 27 noiembrie la Essen Motor Show.

Andrei Monenciu


 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3899 :: 17.87MB