Faimoasa marca
italiana a participat la o licitatie Sotheby's la sediul sau de la
Maranello, unde cea mai scumpa dintre masinile de F1 vandute, o 248 F1
(poza1) condusa de pilotul Michael Schumacher in 2006, a fost vanduta
cu 2.3 milioane $.
Bolidul condus de Schumacher in 2003 a adus putin peste 2 mil $, un
Ferrari din 1997 s-a vandut cu 1 mil $ si o masina cu un singur loc din
1983 a adus putin peste 560.000$.
In total licitatia a strans aproape 50 de milioane $ pentru marca
Ferrari. Deasemenea aceasta a facut istorie reusind sa obtina cel mai
mare pret
pentru o masina Ferrari cu un singur loc, invingatoarea de la Le Mans
1962 330 TRI/FM Testa Rosa Spyder (poza2). Pretul obtinut a fost de
9.28 milioane dolari, foarte aproape de pretul obtinut de cel mai scump automobil vandut vreodata, un 1931 Bugatti Typie 41 Royal Sports Coupe
(poza3), vandut in 1987 cu 11 milioane dolari.
Dintre celelalte obiecte vandute la licitatie amintim un motor V10 din 2004, vandut cu
62.000$, o casca cu autograf Michael Schumacher, 30.000$, un combinezon apartinand aceluiasi pilot pentru vandut cu
28.000$, etc.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!