No SSO cookie

Ferrari si Lamborghini raman la propulsoarele V12

voteaza
(0/ 0)
Ferrari si Lamborghini raman la propulsoarele V12
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Oficialii Lamborghini si Ferrari au declarat ca noile modele de varf vor fi dotate cu propulsoare V12.

 
 
Cu toate ca acum cateva saptamani oficialii Ferrari declarau ca s-ar putea sa treaca la propulsoare V6 si V8 supraalimentate, cele mai noi informatii indica faptul ca Ferrari si Lamborghini vor pastra pentru noile modele de varf propulsoarele V12. Amedeo Felisa a declarat ca noul Enzo va fi dotat cu un propulsor V12 care e posibil sa fie folosit impreuna cu unul electric.

Acesta a spus ca Ferrari doreste sa dezvolte tehnologia hibrida tocmai pentru a putea pastra propulsoarele V12. Clientii Ferrari sunt fanii motoarelor V12, iar trecerea la un V8 sau V6 supraalimentat ar reduce interesul fata compania italiana.

Stephan Winkelmann a declarat ca Lamborghini nu va folosi tehnologia supraalimentata. Noile modele Lamborghini vor folosi materiale extrem de usoare, lucru care va reduce emisiile de CO2 si consumul. Un astfel de model a fost Gallardo Superleggera, lansat anul acesta la Geneva.


Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2471 :: 17.86MB