No SSO cookie

Ferrari P4/5 Competizione face primele teste de circuit

voteaza
(0/ 0)
Ferrari P4/5 Competizione face primele teste de circuit
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

James Glickenhaus si echipa sa, testeaza Ferrari P4/5 Competizione pe pista.

 
 
James Glickenhaus si echipa sa au dat posibilitatea monstrului Ferrari P4/5 Competizione sa guste din asfaltul pistei de incercari pe un circuit inchis. Potrvit declaratiilor lui Glickenhaus, masina s-a comportat mai bine decat se astepta si intra intr-o faza superioara de pregatire.
In ciuda timpului redus pe care l-a petrecut pe pista, pilotul a reusit sa duca masina pana in viteza a treia, inainte sa fie rechemat la boxe.



Caroseria bolidului Ferrari P4/5 Competizione este realizata din fibra de carbon si imprumuta elemente de la precedenta versiune destinata exclusiv curselor, F430. Ultima data cand Ferrari P4/5 Competizione a dat ochii cu jurnalistii, inaintea testelor de pe pista, a fost cand James Glickenhaus si echipa sa asamblau si faceau ultimele retusuri masinii.


Glickenhaus Ferrari P4/5 Competizione este pregatit sa dea piept cu celalti monstri de talia sa, in Cursa de 24 de Ore de la Nurburgring, de anul acesta. Ceea ce inseamna ca va concura impotriva unor concurenti ca Porsche 918 RSR.


Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.6236 :: 22.3MB