Ferrari asigura nu mai departe de acum un an sau doi cel mai bun loc de munca din Europa. Astazi, efectele crizei economice mondiale au daramat si acest mit. Oficialii Calutului Cabrat sunt nevoiti sa opreasca productia si sa disponibilizeze angajati, pe fondul unei cereri reduse.
Principala problema a celor de la Ferrari este legata de Maserati, care nu va mai comanda motoare, astfel incat Ferrari este nevoit sa disponibilizeze 9% dintre angajati. Ferrari are aproximativ 3.000 de angajati si intentioneaza sa dea afara 120 de angajati de la birouri si 150 de muncitori din fabrica.
Mai mult, brandul italian de lux va opri activitatea in fabrica din Maranello pentru o saprtamana incepand cu 17 mai. Ferrari va avea un nivel de productie in 2010 de 6.000 unitati.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!