No SSO cookie

Ferrari lucreaza la o tehnologie care citeste gandurile

voteaza
(0/ 0)
Ferrari lucreaza la o tehnologie care citeste gandurile
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Jurnalistii britanici de la Autocar sugereaza faptul ca Ferrari lucreaza la o tehnologie care monitorizeaza starea fizica si psihica a soferului. In functie de aceasta, computerul de bord va regla sistemul tractiunii si al stabilitatii.

 
 
Noua tehnologie a fost patentata la nivel global. Ferrari doreste sa dezvolte aceasta tehnologie care va permite masinii sa se seteze automat in functie de starea soferului. Scuderia italiana a declarat ca soferii au tendinta de a-si supraaprecia calitatile de sofer, iar atunci cand aleg o setare sport, acestia isi exprima o dorinta, dar nu tin cont de starea psihica in care se afla.

Noua tehnologie va consta intr-o serie de senzori care vor masura si transmite computerului de bord o serie de parametri biometrici si psihometrici. Printre senzori amintim o camera video care sa masoare rata de clipire a soferului, senzori care sa masoare bataile inimii, tensiunea si temperatura soferului. Acestia vor permite masinii sa vada starea de alerta in care se afla soferul si daca acesta poate continua sau nu traseul.

Senzorii vor fi montati in plafon, bord, scaune si volan. Noua tehnologie poate fi folosita pentru a reduce numarul de accidente, dar si pentru a imbunatati stilul de condus.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2564 :: 17.87MB