Ferrari F50 este cel mai rar supercar construit de italienii de la Maranello. Doar 349 exemplare au parasit liniile de asamblare, toate fiind oferite initial in leasing pentru a preveni specula. Exista posibilitatea ca proprietarii lor sa le vanda la suprapret si sa scoata un profit frumusel, datorita raritatii modelului. La ora actuala, modelul valoreaza undeva in jurul a 750.000$.
Dar cand vine vorba despre modele rare de Ferrari, modelul F50 GT este pe cale sa ia premiul cel mare. Construit pe platforma F50 si destinat curselor de masini, mai precis clasa GT1 din cadrul FIA GT, exista in numai 3 exemplare. Ferrari a decis brusc sa paraseasca sportul auto si sa ramana prezent numai in cadrul Marelui Circ. Insa cu cei 750 CP proveniti din motorul V12 care ajunge lejer la 10.500 rpm, F50 se spunea ca poate parcurge un tur de pista la Fiorano, mai rapid decat prototipul de Formula 1 Ferrari 333 SP.
Este asadar un lucru rar sa vezi un F50 pe strada si probabil aproape imposibil sa vezi un F50 GT "in carne si oase", insa cei care au fost la McCall's Motorworks Revival au avut sansa unica sa le vada pe amandoua si mai mult, una langa alta. Doua supercaruri rare si extrem de scumpe.
Perechea rosie a fost unul dintre momentele fierbinti ale evenimentului, care a gazduit printre altele lansarea Lotus Evora GTE Road Car Concept si primul contact american cu Lamborghini Aventador.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!