No SSO cookie

Ferrari F50 GT si Ferrari F50, poza la minut

voteaza
(0/ 0)
Ferrari F50 GT si Ferrari F50, poza la minut
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Ferrari F50 GT pozeaza langa fratele sau F50 care are voie pe drumul public.

 
 

Ferrari F50 este cel mai rar supercar construit de italienii de la Maranello. Doar 349 exemplare au parasit liniile de asamblare, toate fiind oferite initial in leasing pentru a preveni specula. Exista posibilitatea ca proprietarii lor sa le vanda la suprapret si sa scoata un profit frumusel, datorita raritatii modelului. La ora actuala, modelul valoreaza undeva in jurul a 750.000$.

Dar cand vine vorba despre modele rare de Ferrari, modelul F50 GT este pe cale sa ia premiul cel mare. Construit pe platforma F50 si destinat curselor de masini, mai precis clasa GT1 din cadrul FIA GT, exista in numai 3 exemplare. Ferrari a decis brusc sa paraseasca sportul auto si sa ramana prezent numai in cadrul Marelui Circ. Insa cu cei 750 CP proveniti din motorul V12 care ajunge lejer la 10.500 rpm, F50 se spunea ca poate parcurge un tur de pista la Fiorano, mai rapid decat prototipul de Formula 1 Ferrari 333 SP.


Este asadar un lucru rar sa vezi un F50 pe strada si probabil aproape imposibil sa vezi un F50 GT "in carne si oase", insa cei care au fost la McCall's Motorworks Revival au avut sansa unica sa le vada pe amandoua si mai mult, una langa alta. Doua supercaruri rare si extrem de scumpe.
Perechea rosie a fost unul dintre momentele fierbinti ale evenimentului, care a gazduit printre altele lansarea Lotus Evora GTE Road Car Concept si primul contact american cu Lamborghini Aventador.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.5588 :: 17.88MB