Purtand numele de Enzo XX, pachetul de tuning consta intr-un motor V12 de 6,3 litri modificat ce dezvolta 800 CP la 8500 rpm si un cuplu motor de 780 Nm. Modificarile majore includ: sistemul de alimentare, sistemul de evacuare, pistoanele si sistemul de racire. Toate acestea pe langa folosirea intensa a fibrei de carbon si a elementelor de titan au dus la o reducere a greutatii cu 100 de kg.
Cum era de asteptat performantele sunt pe masura: 0-100 km/h in 3,2 secunde, 0-200 km/h in 9 secunde si o viteza maxima de peste 380 km/h.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!