No SSO cookie

Ferrari 599XX a inregistrat un nou record de viteza la Nurburgring

voteaza
(0/ 0)
Ferrari 599XX a inregistrat un nou record de viteza la Nurburgring
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Modelul Ferrari 599XX a reusit sa realizeze un lap al cirucitului Nurburgring in doar 6:58 de secunde.

 
 
Ferrari 599XX este bazat pe platforma 599 GTB Fiorano. Acesta este un model realizat pentru circuit si a suferit numeroase modificari estetice si mecanice. In primul rand, numeroasele modificari ale sasiului permit acestui vehicul de curse sa dezvolte o forta deportanta de 280 de kg la 200 de km/h si 630 de kg la 300 de km/h.

De asemenea, noul sistem "ActiflowT" reduce semnificativ rezistenta la inaintare prin intermediul celor doua ventilatoare montate in portbagajul masinii. Acestea directioneaza fluxul de aer de sub masina prin cele doua aerisiri din apropierea farurilor.

Nu in ultimul rand, motorul V12 "imprumutat" de la modelul Enzo a suferit si el numeroase modificari. Puterea mototurului a fost marita la 722 CP, iar greutatea a fost redusa considerabil. Pentru a tine pasul cu aceste imbunatatiri, decalajul survenit la schimbarea vitezelor a fost redus de la 100 ms la 60 ms.

Modelul Ferrari 599XX a reusit sa parcurga un lap al cicuitului Nurburgring Nordschleife in doar 6 minute si 58 de secunde. Cu toate ca modelul este unul exclusiv pentru circuit, Ferrari a declarat ca este cel mai rapid timp al unei masini derivate dintr-un model de serie. Singurul model mai rapid ar fi SR8, dar acesta se bazeaza pe un model de curse. Aceasta performanta deosebita se datoreaza in mod special sistemului de control al tractiunii si a pachetului aerodinamic activ, dar nu putem sa nu mentional pilotul de teste Raffaele de Simone, care a pilotat bolidul.

Andrei Monenciu


 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1545 :: 17.78MB