No SSO cookie

Farbio GTS 400 - Noi culmi pentru supermasina britanica!

voteaza
(0/ 0)
Farbio GTS 400 - Noi culmi pentru supermasina britanica!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Revista CAR ne informeaza ca firma Farbio pregateste o noua varianta a supermasinii GTS 400.

 
 
Clubul supermasinilor este unul extrem de restrans, astfel ca fiecare noua intrare merita mentionata. Acesta este cazul companiei britanice Farbio, creatoarea supermasinii GTS 400. Omul din spatele companiei este Chris Marsh, care a cumparat firma Farboud de la fondatorul sau, Arash Farboud, si a redenumit-o Farbio. El a inceput apoi lucrul la modelul ce azi poarta denumirea de GTS 400, o supermasina relativ accesibila, avand un pret de circa 94.000 de euro si un motor V6, cu supercharger, ce produce 384 de CP. Cu toate ca se poate lauda cu cifre rezonabile la capitolul performante, domnul Marsh nu era multumit de ele. Asadar, el a dat voie celor de la revista CAR sa probeze un GTS 400 modificat, dotat cu un nou motor V6 ce produce 410 CP, modelul fiind acum capabil de performante precum o viteza maxima de 290 km/h si un timp de accelerare pana la 100 de km/h de doar 3.7 secunde. In final, chiar daca nu are prestigiul unor modele realizate de companii celebre precum Ferrari sau Porsche, modelul GTS 400 este perfect pentru cei ce isi doresc ceva diferit.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2297 :: 17.86MB