No SSO cookie

Familia sportiva Audi este completa cu Audi RS4 Avant si Cabriolet

voteaza
(0/ 0)
Familia sportiva Audi este completa cu Audi RS4 Avant si Cabriolet
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Incepand din aceasta vara, Audi va oferi in premiera versiuni aditionale ale modelului RS4. Ca urmare a succesului inregistrat de modelul Limuzina, la sfarsitul anului trecut, versiunile Avant si Cabriolet vor aparea pe piata in aceasta vara, completand familia RS4. Acest produs de mare performanta al quattro GmbH uneste calitatile unei masini sport cu cele de masina de zi cu zi.

 
 
RS4 are numeroase trasaturi care il separa de celelalte masini. Cel mai notabil este motorul V8, care dezvolta o putere de 420 CP. Este pentru prima data cand un producator a combinat injectia directa de benzina cu un concept al turatiilor ridicate. Viteza motorului poate creste pana la 8.250 rpm. Un alt aspect important este suspensia, care dispune de ultima generatie a tractiunii integrale permanente quattro si de sistemul Dynamic Drive Control. Versiunile Cabriolet si Avant au fost suspuse unui regim serios de reducere a greutatii, care asigura egalitatea acestora din punct de vedere sportiv. Desi inginerii au aplicat principii de constructie bazate pe reducerea greutatii, toate versiunile RS4 beneficiaza de echipamente de lux, care identifica acest model drept unul de mare performanta, care poate fi folosit zilnic. Audi RS 4 Avant [poza1s] Modelele break frumoase, cu stil, sunt denumite Avant. Un compliment care i se poate aplica atat modelului A4, cat si noii versiuni de top, RS4. Prin intermediul acestuia, Audi combina caracteristicile unei masini sport cu virtutile practice ale unui Avant. Tehnologia de curse este inglobata perfect in vestimentatia civila: un principiu care se aplica atat in cazul lui RS4 Avant, cat si modelului Limuzina. Prima generatie RS4 a fost disponibila exclusiv in versiunea Avant, deoarece exista o cerere foarte mare pentru aceasta versiune de caroserie. Desi s-a produs numai un an si jumatate, vanzarile primei generatii RS4 Avant au atins cota de 6.000 de unitati. Un stimulent suficient pentru a include din nou aceasta versiune de caroserie atragatoare in gama. Exista numeroase trasaturi noi care ii ofera lui RS4 Avant o imagine distincta, pastrandu-i totusi identitatea de membru al familiei A4. Grila radiatorului single-frame, grila in forma de romb, prizele de aer suplimentare din fata si jantele din aliaj dezvoltate special pentru RS4, alaturi de aripile evazate, separa Audi RS4 Avant de un A4 standard. Pragurile evazate si partea inferioara a usilor asortata cu acestea reprezinta alte trasaturi distinctive. Acestea sunt intarite de emblemele RS4 din fata si din spate, precum si de cele de pe partea laterala. Pe deasupra, impresiile vizuale sunt accentuate de partea posterioara, unde se gasesc cele doua evacuari ovale, precum si eleronul de efect de pe plafon. Un alt exemplu: garda la sol a modelelor RS4 Avant si Limuzina este cu 30 de milimetri mai joasa decat a modelului A4 standard. Pentru a se potrivi cu aceasta schimbare, ecartul celor doua axe a fost marit. Nu numai ca masina se aseaza mai bine pe sosea, dar este si mai usor de manevrat. Atractic si convenabil: spatiul de incarcare a lui RS4 Avant combina o atmosfera exclusiva cu utilitatea optima si cu un design versatil. Designul interior de succes si multifunctionalitatea raspund perfect nevoii unei familii cu sange sportiv. Podeaua variabila a portbagajului furnizeaza spatiu generos de depozitare, pentru vacantele posesorului masinii. Portbagajul poate fi desfacut integral sau partial. Marginea inferioara, precum si cele laterale faciliteaza incarcarea obiectelor late de pana la un metru. Panourile interioare fine nu sunt bombate, oferind astfel spatiului de incarcare un aspect „curat”. O gama integrala de detalii inteligente precum plasa pentru obiecte de dimensiuni mici sau punctele de agatare sporesc utilitatea lui Audi RS4 Avant. Aspectul nivelat al suprafetei de incarcare este creat de rabatarea banchetei din spate din doua bucati. Prelata portbagajului este gazduita de un spatiu eficient amplasat, care se rabateaza odata cu bancheta. Datorita functionalitatii si performantelor remarcabile, noul Audi RS4 Avant nu este numai un succesor demn al primei generatii, dar si depaseste pe aceasta. Este chiar mai sportiv, mai fermecator si mai practic: acest Avant este o masina foarte speciala. Audi RS 4 Cabriolet [poza2s] Nici un cabriolet din istoria lui Audi nu a avut atat de multa putere sub capota: RS4 Cabriolet plaseaza marca in fruntea segmentului decapotabilelor cu patru locuri. Motorul V8 de 420 CP transforma aceasta versiune a lui RS4 intr-o veritabila masina sport, care este ideala si pentru calatorii relaxante. Pe langa performantele sportive, RS4 Cabriolet ii trateaza pe pasageri cu o experienta acustica de cel mai inalt calibru, deoarece sunetul de necontestat al unui motor V8 este suficient pentru a mari pulsul oricarui entuziast de curse. Mai ales cu plafonul coborat, sunetul sanatos al motorului cu opt cilindri fascineaza pana si cele mai putin filtrate urechi. Din punct de vedere vizual, modelul Cabriolet poate fi recunoscut la prima vedere ca membru al familiei RS4. Grila frontala single-frame cu forma de romb, prizele de aer suplimentare si noile roti RS4 ii confera decapotabilei cu patru locuri o aroma dinamica. La interior, scaunele sunt principala caracteristica distinctiva pentru Cabriolet, in comparatie cu versiunile Avant si Limuzina. In timp ce celelalte doua versiuni de caroserie sunt echipate cu scaune sport RS, Cabriolet are scaune sport standard, cele de tip RS putand fi comandate optional. Cele mai importante unitati de informare ale lui Cabriolet sunt combinate sub un capac in forma de cupola. Plafonul comandat electro-hidraulic poate fi coborat in totalitate, automat, in 21 de secunde. Mecanismul acestuia poate fi operat pana la viteza de 30 km/h. Acest lucrur face posibila ridicarea si coborarea acestuia in timpul unei croaziere prin oras, de exemplu, sau inainte de parcarea masinii. Luneta este incalzita. Acest lucru garanteaza o vizibilitate clara, indiferent de conditiile atmosferice. Plafonul acustic, trasatura standard a lui RS4 Cabriolet, stabileste noi standarde pentru decapotabile. Materialele noi, cu densitate mai mare si aparatoarea suplimentara de pe montantul C pastreaza nivelul de zgomot in masina la un nivel asemanator cu cel al modelului Limuzina. La fel ca la versiunile Avant si Limuzina, garda la sol a lui Cabriolet a fost coborata cu 30 de milimetri fata de A4 Cabriolet. Acest detaliu accentueaza imaginea sportiva a masinii. Chiar daca greutatea lui Audi Cabriolet a fost micsorata in mod riguros, pentru a fi conforma cu a celorlalte modele RS4, dimensiunile masinii nu au fost reduse, la fel ca si echipamentele si standardele de siguranta. Rezistenta la impact intarita a ultimei generatii de A4 Cabriolet este un beneficiu prezent si pe RS4 decapotabil. Airbagurile frontale si laterale sunt dotari standard, la fel ca si barele de rezistenta la rasturnare, care se extind pana in spatele scaunelor posterioare. Motorul [poza3s] Motorul V8 de 420 CP urca in turatii pana la 8.250 rpm. Cu o cilindree de 4.163 cm3, acest motor remarcabil depaseste bariera magica de 100 CP pe litru, specifica unui Limuzina de serie de mare performanta. Motorul compact atinge un cuplu de varf de 430 Nm la 5.500 rpm. Cel putin 90 la suta din cuplul maxim este disponibil intre 2.250 si 7.600 rpm. Rezultatul este puterea de tractiune excelente tot timpul, care ii permite conducatorului auto sa mearga intr-un stil relaxat, fara a fi nevoit sa schimbe treptele in mod frecvent. Limuzina Audi RS4 foloseste uimitoarea tehnologie FSI. Motorul cu injectie directa de benzina furnizeaza putere mare, pe baza unui amestec mai eficient de combustibil si aer. De asemenea, motorul raspunde mai bine. Performantele lui RS4 demonstreaza in mod clar acest progres: atinge 100 km/h in 4,8 secunde (Avant 4,9 secunde, Cabriolet 4,9 secunde) si 200 km/h in 16,6 secunde (16,9 secunde; 17,5 secunde). Toatele cele trei versiuni sunt limitate electronic la o viteza maxima de 250 km/h. Audi a folosit principiul motorului cu turatii inalte in premiera la RS4. Avantajele acestui principiu sunt puterea superioara la viteze ridicate ale motorului, un flux de putere mai bun si raspuns mai bun in toate regimurile de turare. Alte puncte tari sunt agilitatea si raspunsul remarcabil, la fel ca si sunetul tipic masinilor de curse al motorului, pe care il asteapta conducatorii acestui tip de masini. Ca rezultat al acestor calitati, motorul cu opt cilindri furnizeaza acceleratii si performante maxime, indiferent de situatia de trafic. Fluxul de putere constant de la viteze mici si pana la 8.250 rpm este potrivit pentru un stil de condus relaxat, cu schimbari de trepte minime si pentru exploatari demne de curse de circuit. Propulsorul V8 este ultra-compact ca dimensiuni, fiind asezat confortabil in compartimentul motor al lui RS4, fara necesitatea modificarilor de caroserie. Arborele cu came si componentele auxiliare, cu exceptia alternatorului, sunt actionate pe baza de curea, pentru o intretinere mai buna. Nou dezvoltat, motorul cu opt cilindri care propulseaza RS4 include caracteristici precum pistoane modificate si biele conice, un arbore cotit nou, precum si capete de cilindri noi. Sistemul de evacuare cu doua brate si tevi marite furnizeaza o putere si mai mare. Aceste masuri extensive au permis motorului de 4,163 cm3 sa depaseasca limita de 100 CP pe litru. Raportul putere/greutate este, de asemenea, impresionat: 3,93 kg/CP este o cifra pe care, in urma cu cativa ani, o afisau doar majoritatea masinilor supersportive. Cifrele pentru Avant sunt doar putin mai ridicate. Tren de rulare Audi transforma puterea motorului in miscare in stilul tipic: ultima generatie a sistemului de tractiune integrala permanenta quattro, disponibila initial pe RS4 Limuzina si care ofera o diviziune a cuplului asimetrica/dinamica de 40 (puntea spate) si 60 (puntea spate), in legatura cu diferentialul central autoblocant, este unul dintre motivele principale pentru care RS4 ofera tractiune acolo unde alte masini si-au depasit de mult timp limitele. Sistemul quattro este imbunatatit de sistemul de suspensie DRC (Dynamic Ride Control), care reduce in mod semnificativ ruliul si tangajul, de pe axul transversal spre cel posterior. Garda la sol coborata cu 30 mm fata de A4, ecartul mai mare la axelor frontale si posterioare, precum si arcurile sportive si setarile amortizoarelor ajuta RS4 sa atinga obiectivele ambitioase ale producatorului si plaseaza masina pe taramul masinilor sport veritabile. De asemenea, franele reprezinta o noua dimensiune a inovatiei. Formatul de 18 inch furnizeaza o deceleratie optima. Discurile de frana ventilate perforate, cu diametru de 365 mm, sunt montate pe puntea fata, iar pe puntea spate exista, de asemenea, discuri ventilate peforate, cu diametru de 324 mm. Sistemul de ventilare a discurilor incorporeaza jeturi NACA montate pe sasiu, cu ajutorul carora este asigurata o racire optima a franelor, indiferent de presiunea la care acestea sunt supuse. Sistemul ESP de ultima generatie a fost modificat special, pentru a se potrivi cu proprietatile specifice ale acestei masini de mare performanta. Acesta intervine acum mai tarziu si pe perioade mai scurte. Este, de asemenea, posibila dezactivarea sistemului ESP in doua faze. In prima, este decuplat numai sistemul de control al tractiunii (ASR); celelalte functii ESP raman complet active. In a doua faza, sistemul ESP este complet dezactivat, inclusiv sistemul ASR. Controlul electronic al masinii este decuplat in acel moment. Directia servotronic a fost modificata conform cerintelor unei masini sport. Datorita raspunsului direct si cursei scurte, este remarcabil de potrivita fata de caracterul tuturor versiunilor RS4. Audi a adaptat in acelasi mod si cutia de viteze cu sase trepte, pentru a face fata solicitarilor unei masini sportive. Datorita preciziei si cursei scurte, aceasta mareste placerea de a conduce masina si il determina pe conducatorul auto sa schimbe treptele mai des decat necesita motorul cu plaja larga de turare. Echipamentele Desi greutatea redusa a fost unul dintre punctele importante in dezvoltarea lui RS4, masina beneficiaza de o gama extinsa de echipamente. Dotarile standard includ un sistem de aer conditionat automat de lux, la fel ca si un sistem de sonorizare performant. Inchiderea centralizata si geamurile comandate electric sunt dotari de la sine intelese pentru o masina din aceasta clasa. Sistemul de asistenta la parcare Audi ajuta la evitarea zgarieturilor la parcare. Farurile cu xenon de mare intensitate furnizeaza vizibilitate optima. Emblema RS este plasata pe volanul sportiv RS, precum si pe tapiteria scaunelor si pe pragurile usilor. Doua dintre functiile controlate de pe volanul RS ergonomic sunt cronometrul si butonul Sport. Sistemul Dynamic Ride Control (DRC) furnizeaza manevrabilitate sportiva si dinamica prin reducerea semnificativa a ruliului si a tangajului, in timp ce ofera un standard inalt de confort pentru o masina sport. Toate modelele RS4 sunt echipate cu jante din aluminiu de 18 inch, cu 5 spite. Ca optiune, sunt disponibile jante de 19 inch, cu 7 spite. Si in acest caz, reducerea greutatii este combinata cu designul sportiv. Exista numeroase ecouri legate de curse in privinta interiorului modelelor RS4. Acesta include folosirea extinsa a fibrei de carbon si a aluminiului. Motorul se porneste prin apasarea unui buton. In modelele Limuzina si Avant, pasagerii din fata se pot aseza in scaune sport tip RS. Acestea furnizeaza suport lateral superior chiar si atunci cand masina este condus in stil sportiv, cum ar fi pe un circuit. La aceste scaune, latimea sezutului si a spatarului poate fi reglata electronic, in functie de preferinte. Suport lateral mai bun poate fi obtinut prin apasarea butonului Sport. La fel ca si raspunsul mai spontan al acceleratiei si sunetul mai sportiv al sistemului de evacuare, aceasta functie produce umflate partile laterale ale scaunului, oferind un sprijin mai sigur conducatorului auto. Versiunea Cabriolet este echipata cu scaune sport cu tapiterie din piele, care ofera, de asemenea, sprijin foarte bun, dar care ofera mai mult confort, necesar pentru satisfacerea conducatorilor de Cabriolet. Si pentru acest model pot fi alese, optional, scaunele tip RS. Audi ofera o gama extinsa de optiuni pentru RS4. Acestea includ sistemul de navigatie performant, precum si un sistem de sonorizare premium. Versiunile Limuzina si Avant beneficiaza optional de mai multe versiuni de oglinzi retrovizoare (disponibile si cu optiunea de rabatare), de suspensia sport plus si de pachetul confort. Acesta din urma cuprinde functii precum pilotul automat sau scaunele fata incalzite. Pentru preferinte care depasesc aceasta gama, quattro GmbH ofera un serviciu de personalizare denumit Audi Exclusive.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1786 :: 18.68MB