Ok, “astazi” este un pic deplasat, pentru ca modelul a fost spionat cu putin timp inainte de startul salonului de la Geneva intr-un showroom din Dubai, la sfarsitul lunii februarie. Atunci insa, cel ce a fotografiat masina nu a putut furniza si specificatii tehnice, date pe care suntem in masura sa le oferim astazi, impreuna cu poze oficiale.
Tunerul elvetian din Hunzenschwil si-a denumit creatia Gullstream, kitul widebody fiind compus dintr-un spoiler fata cu lampile DRL (Daytime Running Lights), cu LED-uri, montate vertical, si bosaje supradimensionate pentru aripile din fata, prelungite mai apoi pe partile laterale ale masinii.
In partea din spate, spoilerul a primit un diffuser ce serveste si drept sprijin pentru “buza” din fibra de carbon montata sub acesta. Pe plafonul masinii este montata o gura de admisie non-functionala.
La roti au fost montate jante concave Evolution din 3 bucati de 10, respectiv, 12 inch diametru, iar sistemul de suspensii poate fi upgradat la unul cu amortizoare Koni preluat de la masina de curse SLS GT3. FAB a dezvoltat special pentru Gullstream un sistem de evacuare supersport cu patru evacuari, fabricat din otel inoxidabil si dotat cu control integrat al valvelor.
Astfel, puterea a urcat de la standardul de 571 CP pana la un sanatos 615 CP, in timp ce cuplul a crescut si el, cu 40 Nm, pana la 690 Nm. Cu aceste modificari, SLS FAB Design Gullstream atinge o viteza maxima de 325 km/h, in timp ce sprintul 0-100 km/h se realizeaza in 3,6 secundem, iar cel 0-200 km/h in doar 11 secunde.
Cristian Iovitu
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!