No SSO cookie

Extinderea retelei de dealeri si gama noua de modele au dus la explozia vanzarilor Mazda in Romania

voteaza
(0/ 0)
Extinderea retelei de dealeri si gama noua de modele au dus la explozia vanzarilor Mazda in Romania
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Gama noua de modele, castigatoare ale unor premii de prestigiu la nivel international, si extinderea retelei de distributie au fost principalele elemente care au condus la explozia vanzarilor Mazda pe piata romaneasca in primul trimestru din 2008, au declarat pentru Rompres reprezentantii Mazda Romania.

 
 
Vanzarile de automobile Mazda in Romania au crescut de cinci ori in luna martie, comparativ cu luna similara din 2007, iar cumulat, pe primul trimestru, majorarea a fost de aproape 6,5 ori (545 la suta) comparativ cu cresterea generala a pietei de numai 33 la suta. Mazda a inregistrat, in luna martie, cel mai bun rezultat de vanzari din istoria marcii in Romania, cu 282 de unitati comercializate, iar in primele trei luni ale anului in curs, au fost vandute 626 de vehicule ale producatorului japonez pe piata autohtona.
"Cresterea vanzarilor Mazda in Romania are la baza cateva elemente esentiale. Mazda detine una dintre cele mai noi game de modele de pe piata. In 2007 au fost lansate Mazda CX-7, noua Mazda2 si noua Mazda6. Recunoasterea lor s-a produs atat la scara internationala - Mazda2 a obtinut premiul "World Car of the Year 2008" si a fost declarata "Masina anului" in opt tari, cat si nationala - Mazda6 a primit distinctia Best Cars 2008 in clasa D, oferita de revista Auto Motor si Sport. Rezultatele de vanzari din martie pentru modelele Mazda2 (69 de unitati), CX-7 (39 unitati) si noua Mazda6 (28 unitati) confirma aprecierea de care se bucura aceste vehicule', a declarat, pentru Rompres, Cristian Rigu, country manager Mazda Romania.
El a precizat ca un alt motiv al cresterii a fost dezvoltarea retelei de dealeri, care a avut loc atat la nivel cantitativ, cat si calitativ. In perioada ianuarie-martie 2008 un nou showroom a fost deschis in Sibiu, iar alte doua vor fi deschise in aprilie in Bacau si Brasov. Pana la finele anului 2008, reteaua de distributie va ajunge la 20 de dealeri.
Nu in ultimul rand, considera reprezentantii Mazda Romania, evolutia spectaculoasa a vanzarilor s-a datorat si atentiei companiei pentru satisfactia consumatorilor. In februarie, compania a lansat in Romania Mazda Europe Service, un serviciu gratuit destinat asistentei clientilor care se confrunta cu dificultati tehnice oriunde in Europa.
'Romania este deja una dintre principalele piete pentru Mazda in Europa Centrala si de Sud-Est', a afirmat Cristian Rigu.
Marca japoneza a avut o istorie sinuoasa in Romania. In anii '90 vanzarile erau nesemnificative, pe fondul lipsei de interes a dealerului pentru promovarea marcii in Romania si dezvoltarea distributiei. In 2001, Mazrom Motors din grupul Tiriac a relansat pe piata locala automobilele Mazda si a obtinut unele succese, dar un an mai tarziu managementul Mazrom Motors era schimbat pentru neindeplinirea obiectivului de vanzari de 350 unitati, livrarile situandu-se la numai 275 de unitati. In 2003 importul Mazda a fost preluat de Romcar, firma din grupul Tiriac care se ocupa de reprezentarea Ford in Romania. O alta 'problema' cu care s-a confruntat la inceputul anilor 2000 reteaua Mazda in Romania era lipsa de activitate in service, din cauza fiabilitatii impresionante a automobilelor japoneze.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2295 :: 15.71MB