No SSO cookie

EXCLUSIV! Interviu cu Dani Sordo, pilot WRC

voteaza
(0/ 0)
EXCLUSIV! Interviu cu Dani Sordo, pilot WRC
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Masini.ro va prezinta un interviu in exclusivitate cu Dani Sordo, fost pilot al echipei Citroen si actual pilot al echipei Mini in Campionatul Mondial de Raliuri.

 
 

Dupa ce ai avut ocazia sa iei interviuri unor nume mari din Formula 1 sau din Moto GP, precum Jaime Alguersuari, Sebastien Buemi sau Ben Spies, te-ai astepta ca lucrurile sa mearga la fel de usor si sa intampini aceeasi amabilitate si aceeasi degajare si atunci cand doresti sa faci un interviu cu un pilot din Campionatul Mondial de Raliuri.

Nu este asa insa, un interviu cu spaniolul Dani Sordo, fost pilot al echipei Citroen si actual pilot al echipei Mini, dovedindu-se un adevarat calvar. Iar dupa ce esti pasat de la echipa de management a pilotului la echipa Mini si apoi intr-un final la ofiterul de presa al echipei, aceasta iti transmite cu maxim de amabilitate ca nu-i poate adresa pilotului decat cinci din cele 11 intrebari initiale, deoarece ar fi ''nepotrivit pentru mine sa-i adresez celelalte intrebari lui Dani''.

Ce a mai ramas sau ce a iesit pana la final din ceea ce se dorea un interviu cat de cat complet cu un pilot de raliuri in varsta de 28 de ani si cu nu mai putin de 29 de podiumuri si 102 probe speciale castigate in cariera, puteti vedea in cele ce urmeaza.

Reporter: Care sunt motivele pentru care ai concurat intr-un singur raliu in acest an? Spune-ne de asemenea daca tu si echipa Mini planuiti sa mai participati si la alte raliuri pana la finele sezonului.

Dani Sordo: Acesta este doar un an de pregatire si de teste pentru noi inainte de 2012, care va fi primul an in care dorim sa luam parte la toate etapele. Am simtit ca avem nevoie sa participam si in raliuri, si nu sa facem doar teste private, de aceea am luat startul deja intr-o etapa a campionatului si o sa mai luam startul si in Finlanda, Germania, Franta, Spania si Marea Britanie. In acest fel, putem sa testam masina si in conditii de competitie si sa vedem cum se comporta aceasta in fata unor adversari valorosi, dar putem sa testam si aspectele care tin de tehnic si care trebuie puse la punct inaintea sezonului 2012.

Rep.: Crezi ca echipa Mini ar putea avea forta de a se lupta pentru primele locuri ale clasamentului in sezoanele viitoare?

D.S.: Planul nostru este sa ne luptam pentru mijlocul clasamentului in 2012. Ne dorim sa prindem si cateva podiumuri, dar n-o sa putem sa vorbim despre victorii sau despre primele locuri la general. Totusi, peste doi sau trei ani, sper sa ne putem lupta la titluri, pentru ca visul meu este sa devin campion mondial si de aceea am venit la Mini.

Rep.: Care este din punctul tau de vedere cel mai frumos si cel mai dificil Raliu din calendarul WRC?

D.S.: Raliul finlandez este de departe ambele lucruri. Este extrem de rapid si palpitant, iar ca pilot trebuie sa te concentrezi suta la suta pentru a iesi cu bine din el si pentru a obtine rezultate bune. In plus, sunt mereu si foarte multi fani care te privesc, ceea ce te ambitioneaza foarte tare si te face sa dai tot ce ai mai bun din tine. De asemenea, este si dificil pentru ca trebuie sa mergi perfect si chiar si cea mai mica eroare te poate costa extrem de scump. De altfel, se si spune ca nu exista accidente minore in Finlanda!

Pe langa Raliul Finlandei, eu personal iubesc si Raliul Spaniei, deoarece acolo ma simt ca acasa, iar fanii spanioli au fost intotdeauna alaturi de mine si m-au incurajat ireprosabil.

Rep.: Cine crezi ca va obtine titlul mondial in acest an? Va castiga Sebastien Loeb, fostul tau coechipier, al optulea sau titlu mondial sau ne putem astepta la o surpriza?

D.S.: Este extrem de greu de spus, pentru ca lupta este mai stransa ca niciodata la varf. Loeb este foarte rapid, ca de fiecare data in ultimii ani, dar de data aceasta are o competitie foarte puternica. Cred ca lupta va ramane una deschisa pana spre final si aceasta s-ar putea chiar decide in ultima etapa a campionatului, din Tara Galilor.

Rep.: Te-a tentat sau te tenteaza ideea de a alerga intr-un alt sport sau o alta divizie?

D.S.: Dintotdeauna mi-am dorit sa incerc in DTM sau in Nascar. Ma bucura foarte mult ca BMW se intoarce in DTM cu M3, o masina extraordinara pe care mi-as dori s-o incerc. Cine stie, poate ma aud acum si imi vor face vreo oferta... In afara de DTM si Nascar, nu ma vad intr-o alta competitie, Raliurile fiind sportul perfect pentru mine.

Acestea sunt asadar cele cinci intrebari la care Dani Sordo, impreuna cu ofiterul de presa mult-prea-zelos al echipei Mini, a acceptat sa-mi raspunda. Din respect insa pentru cititorii Masini.ro, o sa redau mai jos si celelalte intrebari, intrebari respinse si considerate nepotrivite, ramanand sa judecati dumneavoastra daca acestea erau intr-adevar nepotrivite, obraznice sau lipsite de respect in vreun fel:

1. Dupa cinci sezoane in care ai alergat pentru Citroen, te gasesti acum la o echipa mai mica, la Mini. Ai vreun regret legat de perioada de la Citroen? De asemenea, poti sa ne dezvalui motivele pentru care te-ai despartit de echipa franceza?

2. Ai fost caracterizat multa vreme drept un pilot care a stat in umbra lui Sebastien Loeb. Te-au deranjat aceste afirmatii? Cat de greu a fost sa concurezi alaturi de multiplul campion mondial pentru atata vreme?

3. Ai reusit nu mai putin de 29 de podiumuri si 102 victorii in probe speciale, dar nu ai castigat inca niciun raliu. Care sunt cauzele acestui lucru si in ce masura mai speri sa castigi un raliu in viitorul apropiat?

4. Ai 28 de ani si ai alternat intre evolutii excelente si raliuri sau chiar sezoane sub asteptari. Cum ai caracteriza cariera ta de pana la acest moment si in ce masura esti multumit de ceea ce ai reusit pana acum?

5. Cat de important crezi ca este talentul, cat de importanta este munca si cat de importanti sunt banii in obtinerea succesului in motorsport?

6. Exista momente in care evolutiile unui pilot sunt afectate de riscurile care exista in acest sport sau pur si simplu nu este loc sa te gandesti la asa ceva atunci cand esti la volan?

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1669 :: 22.12MB