No SSO cookie

Europa: prima crestere a vanzarilor in aproape un an

voteaza
(0/ 0)
Europa: prima crestere a vanzarilor in aproape un an
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Inmatricularile de masini noi in Europa au urcat luna trecuta pentru prima data in ultimele 11 luni. Potrivit datelor furnizate de Asociatia Europeana a Producatorilor de Automobile (EAMA), evolutia este datorata cererii din Germania si Franta, mai ales pentru automobilele produse de Volkswagen si Opel.

 
 
 

Pentru intreaga regiune, inmatricularile au totalizat 1,01 milioane de automobile in luna februarie, o crestere de 1,4% fata de aceeasi perioada a anului 2010. Vanzarile lui Volkswagen au crescut cu 9,1%, in timp ce General Motors a vandut prin Opel cu 8,3% mai multe automobile.

 

Potrivit unui comunicat EAMA, FIAT, Ford Motor si PSA/Peugeot-Citroen au scazut insa fata in februarie fata de luna corespondenta din 2010.

 

Cererea in Germania si Franta, cele mai mari piete din Uniunea Europeana, a urcat cu 15%, respectiv 13%. Pe de alta parte, numarul inmatricularilor a scazut cu 21% in Italia, 28% in Spania si 7,7% in Marea Britanie.

 

Printre producatorii ce au incercat sa isi faca modelele si mai atractive prin reduceri de preturi se numara FIAT, Renault, PSA si Volkswagen. Grupul german, cel mai mare producator din Europa, a vandut 221.126 automobile (22% cota de piata, inclusiv marcile Audi, Skoda si SEAT). Reamintim ca Volkswagen si-a propus ca pana in 2018 sa depaseasca Toyota Motor Corporation, si sa ajunga cel mai mare producator de automobile din lume.

Cristian Iovitu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de Anonim

pai da frate pentru ca statul german ii ajuta pe cei care vor sa isi schimbe masina cu un confort si o garantie de invidiat.Bravo lor ca stiu sa isi vanda produsul.

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4675 :: 18.68MB