No SSO cookie

Eibach si Giacuzzo Design s-au "ocupat" de Dacia Duster

voteaza
(0/ 0)
Eibach si Giacuzzo Design s-au
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Specialistii germani in suspensii Eibach si casa de design Giacuzzo au prezentat un nou proiect, in centrul caruia s-a aflat crossoverul Dacia Duster. 

 
 

Cele doua companii au mers pe principiul simplu, dar eficient si totodata ieftin, preferand sa faca destul de putine modificari de ordin tehnic, dar de efect.

Eibach a montat un sistem de suspensii Pro-Kit Performance Springs, ce permit reducerea garzii la sol a masinii cu 30 mm, fara a face vreun compromis major in ceea ce priveste confortul.

In ceea ce priveste aspectul exterior, Giacuzzo Design a montat pe Duster un set de jante de 20 inch “Shark Design” si anvelope Michelin Pilot Sport PS2. Parasocul frontal exterior este furnizat de Antec, oferind o protectie maxima pietonilor in caz de accident si fiind aprobat de TUV. De asemenea, evacuarile sistemului de esapament au fost inlocuite cu unele din otel inoxidabil.

In ceea ce priveste preturile, in Germania, Eibach Pro-Kit Performance Springs costa circa 208 euro, setul de roti (jante plus anvelope) 2690 de euro, protectia frontala Antec din otel inoxidabil 485 de euro, iar evacuarile, de asemenea din inox, 689 de euro. Preturile sunt valabile pentru piese, fara montaj.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2004 :: 17.86MB