No SSO cookie

Dezbaterile la taxa auto de prima inmatriculare, amanata in Senat

voteaza
(0/ 0)
Dezbaterile la taxa auto de prima inmatriculare, amanata in Senat
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Dezbaterile la Ordonanta de Urgenta a Guvernului privind taxa auto de prima inmatriculare au fost amanate, marti, in Comisia economica din Senat.

 
 
Aceasta decizie a fost determinata de solicitarea reprezentantilor Ministerului Finantelor Publice, care au dorit amanarea discutiilor cu aproximativ o saptamana pentru a discuta pana atunci cu reprezentantii Uniunii Europene, a declarat, pentru ROMPRES, senatorul PSD Serban Mihailescu.

"Solicitarea demonstreaza, in mod clar, ca ordonanta nu are acordul UE, asa cum s-a spus.

Reprezentantii Ministerului Finantelor nu au aflat inca punctul de vedere al reprezentantilor UE si, pentru ca doresc sa discute cu acestia, au solicitat amanarea dezbaterilor la Comisia economica", a spus Serban Mihailescu.

Conform Codului Fiscal, taxa de prima inmatriculare ajunge in prezent pana la la 7.000 de euro, in functie de vechimea masinii. O taxa similara se aplica si in alte 16 state membre ale UE, insa, recent, Curtea Europeana de Justitie a condamnat Ungaria si Polonia, unde taxa avea forme similare celei din Romania.

Ministrul Finantelor, Sebastian Vladescu, a precizat recent ca autoritatile de la Bucuresti nu intentioneaza sa renunte la taxa de prima inmatriculare.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1916 :: 17.85MB