No SSO cookie

Detroit 2011 Preview: Hyundai Curb Crossover Concept

voteaza
(0/ 0)
Detroit 2011 Preview: Hyundai Curb Crossover Concept
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Au inceput prelansarile si Hyundai isi dezvaluie cel de al doilea punct de atractie pregatit pentru Detroit 2011: Curb Crossover Concept Sudy.

 
 
Asa cum ne-am obisnuit, inaintea oricarui salon auto, producatorii isi incep propriile campanii de promovare si lasa sa se scurga mai multe date despre ce vor prezenta in premiera.
Hyundai aduce sub lumina reflectoarelor cel de-al doilea sau punct forte, pregatit pentru Detroit 2011, un studiu de design derivat din sculptura fluida, fiind o evolutie a acestuia. Stilul de design al modelului Curb se mai poate intalni si pe ultimele versiuni Sonata si Elantra.



Hyundai Curb Crossover Concept va imparti gloria punctelor principale de atractie de la standul Hyundai, alaturi de Veloster, pe care l-am prezentat zilele trecute.


Firma sud-coreeana a dat publicitatii foarte putine detalii privitoare la concept-car-ul care poarta numele de cod HCD-12. Se stie insa, ca designul a fost realizat in cadrul diviziei proprii, California Design Center.


Prezentarea oficiala  Hyundai Curb Crossover Concept va avea loc luni, 10 ianuarie in Cobo Hall din Detroit.


Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2507 :: 22.19MB