No SSO cookie

Detalii despre viitorul Lamborghini Jota

voteaza
(0/ 0)
Detalii despre viitorul Lamborghini Jota
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Au aparut informatii noi despre viitorul Lamborghini Jota, model care se pare ca va inlocui actualul Murcielago.

 
 
Lamborghini Jota ar putea fi numele ales de Lamborghini pentru inlocuitorul modelului Murcielago. Noul Lamborghini Jota va fi dotat cu un propulsor V12 de 7.0 litri capabil sa dezvolte 720 CP si cuplu de 700 Nm.

Noul Jota va avea o masa de 1.5 tone. Accelerarea de la 0-100 km/h are loc in 3 secunde, iar viteza maxima este de 350 km/h. Cu toate ca modelul Jota este mai puternic decat actualul Murcielago, acesta va avea un consum si emisii mai mici. Se zvoneste ca noul Lamborghini Jota va avea un consum de 12 litri/100 km.

Pentru a reduce masa masinii, Lamborghini a folosit un sasiu din fibra de carbon. In ceea ce priveste transmisia noului model, parerile sunt impartite. Unii cred ca va fi adoptata o transmisie automata cu dublu ambreiaj cu 7 rapoarte, iar unii cred ca va fi folosita una automata cu padele.

Tractiunea folosita va fi una integrala, iar pentru a imbunatati manevrabilitatea Lamborghini a imprumutat sistemul de distributie a cuplului de la Audi. S-ar putea ca noul Jota sa fie primul model hibrid de la Lamborghini. In ceea ce priveste design-ul, noul Jota ar putea imprumuta din caracteristicile modelului Reventon.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3014 :: 17.86MB