No SSO cookie

Detalii despre noul BMW M5

voteaza
(0/ 0)
Detalii despre noul BMW M5
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cei de la Car Magazine au avut un interviu cu Klaus Draeger, de la BMW. Ei au aflat detalii importante despre noul M5, motorizari si variante de caroserie, dar si o data de lansare.

 
 
Noul BMW M5 se bazeaza pe noul Seria 5 F10. Noul M5 urmeaza sa fie prezentat la sfarsitul anului 2010, sau la inceputul lui 2011, lansarea oficiala a noului M5 urmand sa aiba loc anul viitor, in luna martie. Noul BMW M5 nu va mai veni in varianta combi, BMW limitand cea mai puternica masina bavareza, la varianta sedan.

Noul BMW M5 va fi dotat cu un propulsor V8 bi-turbo, de 4.4 litri, capabil sa produca 578 CP. Viteza de accelerare de 0-100 km/h este de 4.4 secunde, viteza maxima limitata este de 250 km/h, iar fara limitator, poate atinge 305 km/h. Noul BMW M5 va fi dotat cu acelasi motor regasit si pe X5 si X6 M, dar cu mici modificari efectuate de catre Divizia M, pentru performante sporite.

BMW doreste ca prin noul M5 sa demonstreze ca o masina poate fi sportiva, dar capabila si sa consume putin. Noul M5 va avea consumul si emisiile de CO2 reduse cu pana 30%

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2028 :: 17.86MB