No SSO cookie

Daewoo va monta motoare Euro 3 pentru modele Cielo, Matiz si Nubira II

voteaza
(0/ 0)
Daewoo va monta motoare Euro 3 pentru modele Cielo, Matiz si Nubira II
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Daewoo Automobile Romania va lansa, la sfirsitul lunii ianuarie 2004, primul model Cielo echipat cu motor care se încadrează în normele europene de poluare Euro 3, a declarat, miercuri, directorul de relaţii publice al companiei, Valeriu Ţones, cu ocazia premierii clientului numărul 20.000 din acest an.

 
 
[poza1s]Noile motoare Euro 3 vor fi disponibile, până la sfârşitul anului viitor, şi pentru modelele Matiz şi Nubira II, ceea ce va conduce, în opinia oficialilor Daewoo, la majorarea vânzărilor la un nivel de circa 28.000 unităţi, faţă de un volum estimat în acest an la un număr de 22.000 autoturisme comercializate. Compania a vândut în primele 10 luni ale anului peste 20.000 de autoturisme, cu peste 70% mai mult faţă de perioada similară a anului trecut. Cele mai solicitate modele Daewoo au fost Matiz şi Cielo, primul dintre acestea cumulând în intervalul ianuarie - noiembrie un total de 14.520 de unităţi livrate, în timp ce Cielo a înregistrat vânzări de 4.680 de unităţi. Potrivit reprezentanţilor companiei, la sfârşitul anului 2003, numărul automobilelor Daewoo înmatriculate în Romania va ajunge la circa 145.000 unităţi.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1842 :: 17.84MB