No SSO cookie

Dacia vrea sa produca un monovolum si o berlina de clasa medie superioara

voteaza
(0/ 0)
Dacia vrea sa produca un monovolum si o berlina de clasa medie superioara
Noutati-auto · · 3 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Presedintele Consiliului de Administratie al Dacia, Jacques Chauvet, a declarat intr-un interviu aparut vineri in cotidianul francez "La Tribune" ca Dacia se gandeste sa produca un monovolum si o berlina de clasa medie superioara.

 
 
Jacques Chauvet a spus ca Dacia va lansa in 2010 un model SUV 4X4, primul din istoria marcii, si se gandeste si la un monovolum si o berlina de clasa medie superioara. "Dacia isi pastreaza avansul de trei-patru ani fata de concurenta si isi doreste sa-si largeasca oferta de la cinci la sapte sau opt tipuri de vehicule", a declarat, pentru "La Tribune", presedintele Consiliului de Administratie al Dacia.

Contactat de NewsIn, vicepresedintele Dacia, Constantin Stroe, a afirmat ca nu poate dezvalui planurile de viitor ale Dacia. "Din 2004, de la lansarea berlinei Logan, Dacia a ajuns la cinci modele. De modelul 4X4 am informat deja ca va fi lansat in 2010. Dacia are o strategie foarte clara pentru anii urmatori, insa nu pot dezvalui eu care vor fi modele ce vor fi lansate. Tot ce pot spune este ca Dacia a facut tot ce si-a propus sa faca si asa va fi si pe viitor", a precizat, pentru NewsIn, Constantin Stroe.

Vicepresedintele Dacia a adaugat ca Dacia este pregatita sa faca fata si perioadei post-criza. "Strategia noastra nu se rezuma doar la aceasta perioada de criza, ci mai ales in perspectiva, cand industria auto va trece de aceasta perioada de criza. Atunci exigentele vor fi mai dure, iar Dacia este pregatita sa le faca fata", a spus Stroe.

Conform "La Tribune", vanzarile Dacia au crescut cu 15% pe primele cinci luni ale anului 2009, la 119.000 unitati.

"De la jumatatea lui iunie, uzina lucreaza la capacitate maxima, adica 1.340 unitati pe zi. Problema este ca furnizorii au probleme de supravietuire", a mai precizat Chauvet, pentru "La Tribune".

Pentru a face fata comenzilor, salariatii Dacia lucreaza toate sambetele, incepand din 23 mai pana la sfarsitul lunii iulie 2009, in doua schimburi. in 24 aprilie, Dacia a anuntat ca, de la 15 iunie, va mari cadenta de fabricatie de la 1.200 la 1.340 unitati pe zi, ca urmare a programelor de relansare a pietelor auto, adoptate de mai multe tari europene, printre care si Romania, si a cererii de automobile Dacia la export. Aceasta crestere a facut ca Uzina Vehicule Dacia sa anunte angajarea a inca 500 de persoane si prelungirea contractelor pe termen determinat a 400 de muncitori.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (3)

scris de Anonim

Am lasat un audi pentru o dacie si merge struna de 3.5 ani si am facut 195000 de Km si nu i-am facut m-ai nimic, si merge struna deci e buna nu? Cine crede ca masina straina e prea buna se inseala toate sunt masini si merg daca ai grija de ele.

scris de Anonim

Si ce-ti pasa tie? De-aia nu poti tu sa dormi ca eu umblu cu Logan? Uite ca pe mine nu ma deranjeaza sa umbli tu in Audi. Fii sanatos si invata sa folosesti ca lumea semnele alfabetului.

scris de Anonim

MA POATE SA PRODUCA CE OR VREA EI DAO DRACU CA TOT DACIE ESTE,PAI LA 12000€ CIT AJUNGE UN LOGAN AMI TRAG UN AUDI DE ingroapa 10 DACII.DAO DRACU CA TOT DACIE ESTE. :snake: :vampire: :bug:

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1784 :: 17.87MB