No SSO cookie

Dacia vrea sa produca un monovolum si o berlina de clasa medie superioara

voteaza
(0/ 0)
Dacia vrea sa produca un monovolum si o berlina de clasa medie superioara
Noutati-auto · · 3 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Presedintele Consiliului de Administratie al Dacia, Jacques Chauvet, a declarat intr-un interviu aparut vineri in cotidianul francez "La Tribune" ca Dacia se gandeste sa produca un monovolum si o berlina de clasa medie superioara.

 
 
Jacques Chauvet a spus ca Dacia va lansa in 2010 un model SUV 4X4, primul din istoria marcii, si se gandeste si la un monovolum si o berlina de clasa medie superioara. "Dacia isi pastreaza avansul de trei-patru ani fata de concurenta si isi doreste sa-si largeasca oferta de la cinci la sapte sau opt tipuri de vehicule", a declarat, pentru "La Tribune", presedintele Consiliului de Administratie al Dacia.

Contactat de NewsIn, vicepresedintele Dacia, Constantin Stroe, a afirmat ca nu poate dezvalui planurile de viitor ale Dacia. "Din 2004, de la lansarea berlinei Logan, Dacia a ajuns la cinci modele. De modelul 4X4 am informat deja ca va fi lansat in 2010. Dacia are o strategie foarte clara pentru anii urmatori, insa nu pot dezvalui eu care vor fi modele ce vor fi lansate. Tot ce pot spune este ca Dacia a facut tot ce si-a propus sa faca si asa va fi si pe viitor", a precizat, pentru NewsIn, Constantin Stroe.

Vicepresedintele Dacia a adaugat ca Dacia este pregatita sa faca fata si perioadei post-criza. "Strategia noastra nu se rezuma doar la aceasta perioada de criza, ci mai ales in perspectiva, cand industria auto va trece de aceasta perioada de criza. Atunci exigentele vor fi mai dure, iar Dacia este pregatita sa le faca fata", a spus Stroe.

Conform "La Tribune", vanzarile Dacia au crescut cu 15% pe primele cinci luni ale anului 2009, la 119.000 unitati.

"De la jumatatea lui iunie, uzina lucreaza la capacitate maxima, adica 1.340 unitati pe zi. Problema este ca furnizorii au probleme de supravietuire", a mai precizat Chauvet, pentru "La Tribune".

Pentru a face fata comenzilor, salariatii Dacia lucreaza toate sambetele, incepand din 23 mai pana la sfarsitul lunii iulie 2009, in doua schimburi. in 24 aprilie, Dacia a anuntat ca, de la 15 iunie, va mari cadenta de fabricatie de la 1.200 la 1.340 unitati pe zi, ca urmare a programelor de relansare a pietelor auto, adoptate de mai multe tari europene, printre care si Romania, si a cererii de automobile Dacia la export. Aceasta crestere a facut ca Uzina Vehicule Dacia sa anunte angajarea a inca 500 de persoane si prelungirea contractelor pe termen determinat a 400 de muncitori.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (3)

scris de Anonim

Am lasat un audi pentru o dacie si merge struna de 3.5 ani si am facut 195000 de Km si nu i-am facut m-ai nimic, si merge struna deci e buna nu? Cine crede ca masina straina e prea buna se inseala toate sunt masini si merg daca ai grija de ele.

scris de Anonim

Si ce-ti pasa tie? De-aia nu poti tu sa dormi ca eu umblu cu Logan? Uite ca pe mine nu ma deranjeaza sa umbli tu in Audi. Fii sanatos si invata sa folosesti ca lumea semnele alfabetului.

scris de Anonim

MA POATE SA PRODUCA CE OR VREA EI DAO DRACU CA TOT DACIE ESTE,PAI LA 12000€ CIT AJUNGE UN LOGAN AMI TRAG UN AUDI DE ingroapa 10 DACII.DAO DRACU CA TOT DACIE ESTE. :snake: :vampire: :bug:

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1811 :: 17.79MB