No SSO cookie

Dacia va lansa un monovolum in 2012

voteaza
(0/ 0)
Dacia va lansa un monovolum in 2012
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Dacia isi va extinde gama cu un nou model MPV, care va vedea lumina zilei anul viitor la Frankfurt si va fi disponibil pe piata din 2012.

 
 

Dacia se afla intr-o continua expansiune pe piata auto. Nivelul istoric al productiei si vanzarile record permit producatorului auto din Romania sa proiecteze noi produse destinate unor segmente virgine pentru Dacia.


Mai precis, conform presei franceze, Dacia se va extinde din 2012 cu un nou produs. Este vorba despre pimul monovolum romanesc, un MPV care va purta sigla Dacia. Primele informatii sugereaza un monovolum ca nu va fi vorba despre un Scenic mai mic, ci mai degraba de un Kangoo mai mare.


Se estimeaza ca noul monovolum Dacia va avea 7 locuri, la fel ca si versiunea extinsa a lui Logan MCV, si doua usi glisante in spate. Dacia va gandi un model care sa poata fi usor transformat intr-o utilitara, un model cu o capacitate mare de incarcare.



Prima infatisare a monovolumului Dacia va fi sub forma de concept, in martie 2011 la Salonul Auto de la geneva, urmand ca toamana anului viitor la Frankfurt sa fie prezentat modelul de serie. Comercializarea ar urma sa inceapa in 2012 iar motorizarile vor fi cele din gama lui Duster.


Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3376 :: 18.68MB