Cu 32.889 unitati inmatriculate, Europa Occidentala este
regiunea care a cunoscut cea mai puternica crestere a vanzarilor (plus 63,3 la
suta). In Franta, Dacia detine o cota de 1,38 la suta din piata vehiculelor de
persoane (VP). Cu aproape 15.000 unitati vandute (plus 30,8 la suta fata de
primul semestru 2006), Dacia se situeaza pe locul al 13-lea in top-ul marcilor
de pe piata franceza.
In Germania, piata de referinta pentru modelele break, vanzarile
Dacia s-au triplat fata de nivelul inregistrat in primul semestru 2006. Acest
rezultat a fost posibil datorita lansarii modelului Logan MCV la inceputul
lunii februarie 2007. Versiunea break a familiei Logan reprezinta 75 la suta
din cele 8.319 unitati vandute de Dacia pe piata germana in primul semestru
2007.
Uzina de la Mioveni, care din 2004 a produs aproape
500.000 de automobile Logan, isi va majora capacitatea de productie si va trece
de la 235.000 vehicule pe an la 350.000 in 2008. In acest scop au
fost programate investitii de peste 100 milioane de euro.
Dupa 1999, Renault a investit peste 600 de milioane de euro in echipamentele de productie ale uzinei Dacia de la Pitesti, care in prezent respecta cele mai inalte standarde ale uzinelor din cadrul grupului Renault. Obiectivul pentru 2010 este producerea a 500.000 de autoturisme marca Dacia, dintre care 200.000 in Romania, iar restul in alte centre de productie din strainatate.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de dragonu 3 October 2007 12:26
3.000.000 de masini nu e putin, orice ar zice carcotasii... :ohh:
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!