No SSO cookie

Dacia mentine preturile, dar va lansa o oferta clientilor care vor cumpara masini prin "Rabla"

voteaza
(0/ 0)
Dacia mentine preturile, dar va lansa o oferta clientilor care vor cumpara masini prin
Noutati-auto · · 6 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Dacia mentine preturile vehiculelor, insa va prezenta o oferta comerciala proprie doar in favoarea clientilor care vor cumpara modele ale marcii prin programul de innoire a parcului auto, denumit si "Rabla", de indata ce acesta va fi lansat, potrivit companiei.

 
 
"Dacia pastreaza neschimbate preturile vehiculelor sale, care sunt in continuare cele mai accesibile de pe piata romaneasca. Pretul celui mai accesibil Logan, de 6.400 euro, a ramas neschimbat din septembrie 2006. Dacia s-a angajat din 14 ianuarie sa prezinte o oferta comerciala proprie, doar in favoarea clientilor care vor beneficia de programul Remat 2009, de indata ce acesta va fi lansat", se arata intr-un comunicat al producatorului remis, joi, agentiei MEDIAFAX.

Precizarea constructorului auto vine dupa ce miercuri vicepresedintele Automobile Dacia, Constantin Stroe, a declarat ca producatorul ia in calcul reducerea pretului masinilor, din marja de profit, ca o masura care sa vina in sprijinul clientului, alaturi de banii primiti de acesta prin programul Rabla, ieftinirea modelelor nefiind o masura viabila in sine.

Stroe a dat exemplul unui model Logan de 10.000 de euro, masina pentru care reducerea cumulata oferita de Dacia, alaturi de prin prima de casare acordata de stat (stabilita la 4.000 de lei in acest an, aproximativ 1.000 de euro - n.r.), sa se traduca intr-un avantaj pentru client cuprins intre 1.700 si 2.000 de euro.

Plecand de la aceasta declaratie, o parte a presei romanesti a anuntat ca Dacia ar putea ieftini masinile cu pana la 2.000 de euro.

Compania Dacia arata, in comunicat, ca a fost preocupata in permanenta de reducerea cheltuielilor de intretinere ale clientilor sai. Astfel, intervalul dintre revizii a fost extins de la 15.000 de kilometri (km) la 20.000 km pentru masinile pe benzina si de la 10.000 km la 15.000 km pentru motorizarile diesel, perioada de garantie fiind dublata de la 18 la 36 de luni.

"Eforturile Dacia s-au indreptat si spre siguranta pasagerilor. Sistemele ABS si AFU – asistenta la franarea de urgenta – au devenit echipamente de serie pe toate versiunile. (...) Gama Dacia este cea mai tanara de pe piata, varsta medie a modelelor sale fiind de cinci luni", argumenteaza constructorul auto decizia de mentinere a preturilor nemodificate.

Un alt argument este acela ca Dacia a adus numeroase imbunatatiri designului produselor sale, modelele Logan berlina si Logan MCV suferind restilizari majore in urma cu cateva luni.

"Niciunul din elementele de mai sus nu s-a repercutat in pret", precizeaza Dacia.

Dacia se confrunta in prezent cu o scadere fara precedent a comenzilor pe piata romaneasca, dat fiind fenomenul de asteptare al consumatorilor, provocat de incertitudinile legate de taxa pe poluare auto, de importurile masive de masini rulate, de scumpirea creditelor si de accesul mai dificil la finantare, precum si de recesiunea pietelor auto in general.

Comenzile pentru automobilele Dacia au scazut in luna ianuarie a acestui an de patru ori fata de aceeasi luna a anului trecut, de la 200 la 50 de unitati pe zi, potrivit estimarilor producatorului auto.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (6)

scris de Anonim

pai mai multa reducere fac astia care s-au saturat de ele,cumperi cu 4000-4500 si cu aer,rodaj facut.SCUMPE FOC LA CE OPTIUNI ARE.dar poate uni vor un scuter de ce nu sau gindit

scris de Anonim

suma acordata pentr programul rabla e foarte mic daca il ridica la 2500 si rate fara dobanda iau si eu altfel de unde bani?

scris de Anonim

exemplu germania rabla 2500euro si la romini 1000 euro de ce nu se poate si la noi macar 2000 de euro si atunci se va cumpara dacia darsa corespunda standardelor europene si rate pe termen mai lumg cca,10 ani rate fixe sa stie romanul ce are de facut asa va fi incurajat iar atentie la caroserie care dupa doi ani incepe rugina???? ce facem? :-/

scris de Anonim

Adevarul ca la salariul nostru de 600ron e un pret f.mare,multi ani ne trebuie sai stringem,sa dea la progamul Rabla reduceri mai mari sa incurajeze cumpararea.

scris de Anonim

Vor scadea si preturile atunci cand le va ajunge cutitul la os! Inca mai palpaie ... dar stiati ca? - Loganul de 6400 Euro costa de fapt producatorul cca 3500 - 3650 Euro ( componente + manopera + energie necesara proc. de productie )! rezulta un profit net de cca 2750 - 2900 euro adica cam 45 la suta! sunt cam lacomi tipii de la Renault! De ce nu comercializeaza Loganul baza cu 5000 Euro , ca asta e pretul real al masinii , cu profit de 1400 - 1500 Euro/masina!

scris de Anonim

cum sa cumpere rom dacia dk nu au nici un sfert din optiunile d p celalalte marci echipate standard,sunt masini second-hand full option cu preturi mai bune decat cele logan????....tb sa fk ceva inbunatatirii mai consistente............faceti si voi comparati cu alte marci !!!???...saraci oameni d la dacia au dreptate pt locurile lor d munca,dar sefii d acolo tb sa se gandeasca si la siguranta celor care le cumpara ,nu.SI consumul tb sa fie bun,ce sa mai spunem d sandero,fff scumpa iar dotarile.?

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2449 :: 18.69MB