Loganul care va alerga in perioada 18-20 mai pe circuitul stradal
Bucharest Ring nu este foarte diferit de modelul de serie, fiind
echipat cu motorul de 1,6 litri, cu patru cilindri dispusi in liniei si
opt valve, si care dezvolta 90 cai putere la 5.500 rotatii pe minut si
are un cuplu motor maxim de 128 Newton metru.
Garda la sol reglabila este cea mai importanta caracteristica aparte a
modelului de curse, fata de cel de serie. In afara de acestea, Dacia
Logan este echipata pentru competitie cu volan sport, anvelope de
curse, scaun special si cu habitaclu ranforsat.
Dacia Logan Cup s-a desfasurat pentru prima data
in 2006. Principiile de baza ale seriei sunt sansele echilibrate si
costurile pe cat posibil limitate. Competitia se compune din curse de
fond de patru ore, in cursul carora sunt prevazute trei opriri
obligatorii la boxe, cu o durata minima de cate trei minute.
La Bucharest Ring se vor desfasura doua curse de cate 30 minute. Pentru constructia circuitului stradal Bucharest Ring din jurul
Palatului Parlamentului, pe care se desfasoara, in perioada 18-20 mai
2007, etapa din campionatul FIA GT Bucharest Challenge, a fost necesara
o investitie de aproximativ 15 milioane euro, a anuntat, recent,
Hartmut Beyer, directorul general Bucharest Ring.
Acesta a aratat ca asteapta circa 120.000 spectatori in cadrul celor
trei zile de desfasurare ale evenimentului, dintre care 70.000 in ziua
de duminica, 20 mai.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de Anonim 7 May 2008 12:38
:lol:
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!