No SSO cookie

Dacia lanseaza un serviciu rapid de interventie tehnica pentru toate marcile de autoturisme

voteaza
(0/ 0)
Dacia lanseaza un serviciu rapid de interventie tehnica pentru toate marcile de autoturisme
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Automobile Dacia pune la dispozitia conducatorilor auto un serviciu rapid de interventie tehnica, valabil in Bucuresti, pentru orice marca si model de automobil, indiferent de tipul incidentului.

 
 
Sistemul, denumit « Dacia Asistenta », va fi disponibil in Bucuresti, 24 de ore din 24, urmind ca de anul viitor sa fie dezvoltat progresiv pe intreg teritoriul tarii.
Misiunea serviciului « Dacia Asistenta » este de a depana vehiculele pe loc, ori de cite ori acest lucru este posibil. In cazurile in care depanarea necesita mai mult de o jumatate de ora sau piese de schimb si verificari specifice, posibile numai in atelier, Dacia Asistenta pune la dispozitia clientilor servicii de tractare.
Pentru a beneficia de noul serviciu, conducatorii auto trebuie sa apeleze un numar unic de telefon 0248 500 500 (cu tarif normal). Indiferent de ora din zi sau din noapte, 365 de zile pe an, inclusiv de sarbatori si in perioada vacantelor, Centrul de Apeluri Dacia Asistenta va prelua toate solicitarile de depanare in trafic si tractare. Aflati in contact permanent cu echipele din teren, consilierii de asistenta vor identifica imediat echipa disponibila aflata la cea mai mica distanta de autoturismul ramas in pana sau accidentat, aceasta putind ajunge la client in aproximativ 30 de minute.
Serviciul de interventie va avea la dispozitie un parc de vehicule Dacia Double Cab si Renault Mascott, vopsite in culoare galbena si personalizate cu insemnele «Dacia Asistenta 24h/24, 0248 500 500». Echipamentele din dotare au fost atent selectionate, iar normele de interventie au fost stabilite special.
Masinile Dacia Double Cab Asistenta sint echipate cu instrumente de diagnostic de ultima generatie si cu Piese de Schimb de Origine, iar echipajul este capabil sa asigure reparatii de calitate identice celor realizate in unitatile service, facturate pe loc si garantate.
Tractarea este asigurata la un nivel maxim de siguranta, datorita vehiculelor echipate cu platforme si trailere. In cabina soferului pot lua loc inca doua persoane. Vehiculul in pana este transportat la cel mai apropiat atelier Dacia sau in orice alt loc indicat de client.
Tarifele, care includ deplasarea la locul incidentului si manopera, au fost fixate pentru a se inscrie intr-un raport pret-calitate convenabil pe piata de service auto. Totalul de plata va fi comunicat clientului inca de la primul sau contact cu Centrul de Apel, fiind din nou prezentat de catre depanatori. Daca se folosesc piese de schimb, pretul acestora, stabilit conform tarifelor oficiale Dacia, se adauga tarifului fix al depanarii.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2087 :: 17.82MB