Cei de la Dacia au pierderi iar astfel sunt nevoiti sa inchida robinetul pret de cateva zile.
Pareau foarte convinsi ca 2012 va fi un an bun, cel putin asta reiesea din planul lor de bataie, un plan extrem de ofensiv am putea zice. Totusi, socotelile le-au fost date peste cap iar pana acum au inregistrat doar pierderi. Ianuarie si februarie au fost niste luni slabe pentru producatorul mioritic. Desi au lansat Lodgy, imi permit sa fac pe analistul si sa spun ca pierderile vor continua.
De un lucru ne pare rau, de angajatii Dacia. Totusi, acestia vor primi 85% din salariu in aceasta perioada.
Ar trebui ca cei de la Dacia sa faca niste modificari la nivel de management. Acolo se invart cei mai multi bani si de acolo ies toate planurile astea defectuoase.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!