No SSO cookie

Dacia ia in calcul o noua oprire a productiei, daca cererea se mentine la niveluri scazute

voteaza
(0/ 0)
Dacia ia in calcul o noua oprire a productiei, daca cererea se mentine la niveluri scazute
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Dacia ia in calcul o noua oprire a productiei, in lunile februarie-martie, daca cererea se va mentine la niveluri scazute, dupa ce luni constructorul a anuntat stoparea activitatii intre 26 ianuarie si 8 februarie.

 
 
Productia Dacia a mai fost oprita in total timp de aproximativ o luna, in mai multe zile din octombrie, noiembrie, decembrie 2008 si ianuarie 2009.

"Daca piata ramane in continuare blocata si daca cererea se va mentine la niveluri scazute vom intrerupe din nou activitatea. Deciziile se iau de la o saptamana la saptamana in functie de cate comenzi strangem", a declarat, marti, agentiei MEDIAFAX, directorul general al companiei, Francois Fourmont.

El a adaugat ca se va intalni, miercuri, cu reprezentantii Ministerului Mediului, pentru a discuta despre taxa auto si programul Remat.

"Voi insista asupra unui lucru: caracterul de urgenta. Franta, cunoscuta pentru modul lent de a lua decizii, a adoptat in 15 zile un plan de salvare a industriei auto. Germania a luat recent o decizie privind al treilea plan de salvare a economiei si a industriei auto nationale. Noi (Romania - n.r.) nu cred ca putem reactiona atat de repede", a spus Fourmont.

Oficialul Dacia s-a aratat multumit de actuala taxa auto, triplata, sustinand ca daca in 2009 ar fi valabila varianta care a fost aplicata intre 1 iulie si 15 decembrie 2008 piata romaneasca ar urma sa absoarba pana la 600.000 de masini vechi si doar 120.000-150.000 de vehicule noi.

"Masura de triplare a taxei auto a fost sanitara si indispensabila", a spus Fourmont despre taxa pe poluare auto valabila in prezent, aplicata incepand din 15 decembrie 2008.

Taxa pe poluare auto din perioada 1 iulie - 15 decembrie 2008 a permis importul masiv de automobile second-hand, cuantumul taxei fiind mai mic pentru acestea, in timp ce la autoturismele noi valoarea a crescut.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de Anonim

D-l Fourmont se preface ca nu stie de ce romanii prefera cam la acelasi pret o masina germana second hand... :question:

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2961 :: 22.19MB