No SSO cookie

Dacia Dokker si Dokker Van s-au lansat oficial in Romania

voteaza
(5/ 1)
Dacia Dokker si Dokker Van s-au lansat oficial in Romania
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Dacia Dokker si Dokker Van, inlocuitoarele gamei Logan MCV si Logan Van si Logan Pick-up, vin in Romania cu pedigree de Maroc.

 
 

Dacia Dokker si Dokker Van au sosit in Romania si nu, nu este vorba despre o greseala de exprimare, asa cum ati fi tentati sa credeti. Gama Dokker este fabricata in Tanger, Maroc si cel putin in viitorul apropiat, Uzinele Dacia din Romania nu vor construi aceste modele. Asadar, dupa Dacia Lodgy, avem cel de al doilea model, cu tot cu derivatele sale, care se poate inscrie in sintagma Dacia de import.

Inca din prima saptamana urmatoare lansarii, Dokker si Dokker Van vor fi disponibile in showroom-urile din intreaga tara, prilej cu care Dacia va inaugura un fel de lansare-prezentare de factura mai speciala, denumita "Zilele Dokker". Campania se va derula in intervalul 20-28 septembrie.

Dacia Dokker vine in intampinarea nevoilor micilor intreprinzatori, cei care doresc un model ieftin, usor de intretinut, versatl si cu o capacitate de incarcare ridicata. Desi Dokker se adreseaza si familistilor, oferindu-se si in varianta cu scaune pentru pasageri, este clara intentia Grupului Renault de a orienta modelul mai mult catre segmentul utilitar decat catre cel al transportului de persoane, sau de ce nu, cel de agrement, din motive lesne de inteles: evitarea canibalizarii vanzarilor Renault, in special al modelului Kangoo.
Dupa cum spuneam, Dokker si Dokker Van inlocuiesc Logan MCV, Van si Pick-up, ultimul disparand cu totul din oferta, in sensul ca Dokker nu este (cel putin pentru moment) oferit si in varianta de camioneta usoara.

Designul Dokker nu depaseste granitele ultimelor generatii Dacia, lasand impresia ca designerii Dacia-Renault au luat o vacanta prelungita. Astfel orice ochi cat de cat avizat isi va pune intrebarea daca la alipirea unei parti frontale provenite de la Lodgy, cu spatele unui MCV, caruia i s-a cosmetizat vag linia stilistica a necesitat un efort pe plansa de design sau a insemnat strict un demers ingineresc? Insa cum aproape nicio utilitara nu reprezinta un festival al delectarii globului ocular, cu atat mai putin gama Dokker ar putea emite pretentii, fiind totusi un vehicul din gama low-cost.

Motorizarile nu aduc mari surpize, iar cei de la Dacia au inteles ca desi in termeni europeni motorizarea 1,2 TCe pe benzina, care furnizeaza 115 CP este cea mai ecologica, economica si normala, in tara aproape natala Romania, aceasta unitate motrica va fi de departe cea mai prost vanduta. Urmatorul pe lista "nu l-as cumpara, dar e mai ieftin decat un diesel" este modelul echipat cu motorul 1.6 MPI, care desi este mai ieftin decat in varianta 1.2 TCe, funizeaza numai 85 CP si este un motor destul de gurmand. Pentru aceasta varianta, in echiparea de baza Ambiance, cumparatorul va scoate din buzunar 9000 Euro cu tot cu TVA. Insa romanii se vor putea bucura din plin de cee doua oferste diesel, ambele de 1.5 litri, una de 75 si cealalta de 90 CP. In varianta full opions, adica Dokker Laureate, 1.5 dCI de 90 CP, cumparatorul va trebui sa plaeasca petul maxim al gamei Dokker, adica 13.600 Euro.
Asadar, modelul dispune de aceleasi trei niveluri de echipare – Basic, Ambiance si Laureate si reprezinta, in conceptia celor de la Dacia, o ofertă imbatabila pentru clientii aflati in cautarea unei utilitare robuste si cu o foarte buna capacitate de incarcare.

Cele doua modele Dacia Dokker si Dokker Van pot fi cumparate deja, din 19 septembrie fiind deschise liniile de comanda.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (1)

scris de Dollar

Nu sunt, n-am fost si n-o sa fiu niciodata fanul masinilor romanesti ieftine si cu finisari indoielnice. Dacia va ramane pentru romani masina cu care iti faci treaba si cata vreme nu ne permitem altceva, asta o sa avem. Nu e o masina pe care ti-o alegi. Romanul rar alege ceva. El ia ce poate. De asta piata second hand ramane la putere. Aburelile alea cu garantiile si service-uri autorizate nu merg la mine. In fine, o remarca: ce moaca de Garcea are militianul ala cu sapca pe ceafa:)))

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3352 :: 22.14MB