No SSO cookie

Dacia a produs un milion de motoare pe benzina

voteaza
(0/ 0)
Dacia a produs  un milion de motoare pe benzina
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Dacia sarbatoreste productia motorului pe benzina cu numarul 1.000.000.

 
 

Miercuri, 22 iulie, la Uzina Mecanica Dacia a fost fabricat motorul pe benzina de tip K7 cu numarul 1.000.000. Acest motor a intrat in productie curenta la Dacia in anul 2004, an in care s-au realizat 29.000 de unitati.

 

In anul 2008 s-au produs 243.000 de motoare, iar in primul semestru din 2009 au iesit de pe linia de asamblare 131.000 de propulsoare. Motoarele K7 fabricate la Dacia echipeaza vehiculele din gama Logan si Sandero fabricate la Dacia si in uzinele Renault din Rusia, Maroc, Columbia, Africa de Sud, India, dar si vehiculele Renault Kangoo asamblate la Maubeuge in Franta.

 

Linia de asamblaj motoare de la Uzina Mecanica Dacia este flexibila, ea permitand asamblarea a trei tipuri de propulsoare: 1.4 MPI, 1.6 MPI si 1.9 dCI pentru Renault Kangoo. Capacitatea sa de productie este de 1.630 de motoare pe zi.

 

Anterior acestui record, Uzina Mecanica Dacia a aniversat trecerea altor doua praguri de fabricatie: doua milioane de transmisii si un milion de chiulase. Primele transmisii pentru Logan au fost produse la Dacia in luna mai 2004, dupa transferul liniilor de uzinaj si asamblaj de la Société Nouvelle des Transmissions Le Mans (Franta).

 

Piesele sunt montate pe vehiculele din gama Logan si Sandero fabricate la Dacia si in uzinele Renault din Rusia, Maroc, Columbia, India, Brazilia si Africa de Sud. Productia de chiulase la Dacia a demarat in ianuarie 2006, iar chiulasele uzinate aici sunt livrate liniei de asamblaj motoare din Uzina Mecanica Dacia si uzinelor Renault din Turcia si Brazilia.

 

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2014 :: 17.78MB