No SSO cookie

Cupa Dacia 2011

voteaza
(0/ 0)
Cupa Dacia 2011
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cupa Dacia ia startul in al cincilea sau sezon cu o prezenta record. Video de la lansarea pentru sezonul 2011.

 
 
Mai ieri asistam la prima editie a Cupei Dacia si, iata, competitia monomarca dedicata pilotilor care utilizeaza cel mai popular model de autoturism din Romania implineste cinci sezoane. Si, parca pentru a celebra aceasta borna in istoria tinerei, dar deja consacratei competitii, avem parte de o editie de referinta.


Mai intai pentru ca organizatorul are deja confirmate 22 de echipaje decise sa participe in Cupa Dacia 2011. Intre acestea, 14 sunt deja inscrise in TESS Rally Brasov, iar alte echipaje vor intra in competitie de-a lungul sezonului. Apoi, pentru ca pe lista pilotilor se afla opt debutanti, intre care si cinci tineri piloti care au doar 18 ani sau implinesc aceasta varsta in decursul acestui an. Fara indoiala, ei sunt marturia faptului ca aceasta competitie este intr-adevar o poarta de acces in lumea competitiilor auto de anvergura, organizatorii intrecerii dorind sa multumeasca FRAS pentru sustinerea de care a dat dovada in acest caz. Trebuie precizat ca debutantii sub 18 ani se vor afla la volan doar pe proba speciala. Pe portiunile de legatura, cu circulatie deschisa, vor conduce copilotii.


Elementele care stau la baza succesului de participare din acest an sunt clare. in primul rand, e vorba de spectacolul oferit de cei 50 de piloti care au concurat cu masini Dacia Logan in Campionatul National de Raliuri din 2007, primul sezon, si pana in prezent. Apoi, faptul ca in
aceasta intrecere si-au facut mana doi din tinerii piloti romani - Bogdan Stanoiev si Vlad Cosma, - care au reusit sa participe ulterior in competitii internationale. Sau faptul ca tot in aceasta competitie monomarca s-a format si echipajul Edwin Keleti/Victor Ponta, care a castigat Cupa Dacia in 2008, pentru a monopoliza ulterior prima pozitie a CNRD la Grupa A si, mai ales, a inregistrat rezultate notabile in 2009 si 2010 in Raliul Spaniei, etapa din Campionatul Mondial de Raliuri.


Dincolo de aceste detalii insa, fara indoiala, succesul Cupei Dacia este dat de continuitatea demersului si de faptul ca regulamentul tehnic si cel sportiv au fost astfel concepute incat sa existe o egalitate a sanselor. Fara sa mai vorbim de cerbicia cu care au fost aparate principiile acestei competitii, incluzand aici faptul ca modelul Dacia Logan preparat pentru Cupa are caracteristici si valori similare cu ale versiunii de serie: accesibilitate, simplitate, modernitate, fiabilitate.


Mihai Bordeanu (Director de Marketing Dacia) : "Faptul ca ne aflam deja la a 5-a editie a acestei competitii reprezinta o confirmare a popularitatii pe care Dacia o are in randul pasionatilor sportului auto. Nu pot decat sa urez succes echipajelor care se aliniaza la startul actualei editii a Cupei Dacia si sa-mi exprim convingerea ca pe parcursul etapelor de campionat acestea vor oferi un spectacol de calitate, incarcat de adrenalina, spre bucuria publicului spectator. Dacia va oferi anul acesta premiul cel mare castigatorilor clasamentului general al Cupei, un autoturism Dacia Logan".

Narcis Obeada (Director al Diviziei Automotive Policolor): "La fel ca si in 2010 Klar Professional, impreuna cu Dacia, au ales sa sustina automobilismul sportiv romanesc. Din dorinta de a oferi un sprijin concurentilor Cupei Dacia, in fiecare etapa de raliu, Klar va premia ocupanti primelor trei locuri. si in 2011, Klar Professional ofera premiul special "Klar Macadam" la sfarsitul campionatului pentru castigatorul probelor de macadam din cadrul Cupei Dacia, un premiu extrem de motivant pentru participanti".


Cupa Dacia pe scurt

Primul sezon - 2007
-Automobilele utilizate in cadrul Cupei sunt DACIA LOGAN 1.6 MPI, echipate exclusiv cu kit-uri de competitie -dezvoltate de catre Renault Sport Technologies ;
-costuri minime de intretinere si exploatare, masina fiabila;
-se favorizeaza talentul, pregatirea echipajului si curajul;
-se evidentieaza tinuta de drum si comportamentul sigur, previzibil, dar "fun";
-se acorda 2 puncte suplimentare pentru prezenta la START si un supliment de 4 puncte pentru prezenta la -START-ul ultimei etape in vederea mentinerii luptei si suspansului pana la finalul campionatului ;
-numarul minim de etape este 4, aceasta pentru a permite participarea si clasarea la final de campionat a unui numar cat mai mare de competitori ;
-fiecare echipaj primeste gratuit pe baza inscrierii in Cupa DACIA 2011 si a obligatiei de a desfasura un numar minim de etape (4) un set de combinezoane de concurs marca STAND 21 in valoare de 850 euro fiecare.







 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3643 :: 18.69MB