No SSO cookie

Cum cumparam o masina second-hand?

voteaza
(0/ 0)
Cum cumparam o masina second-hand?
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Atunci cand te decizi sa cumperi o masina deja rulata , nu ai parte doar de grija alegerii optionalelor, cum se intampla in cazul in care cumperi una la "prima mana", ci de cu totul alte probleme.

 
 
Exteriorul: Evident exteriorul este primul lucru care il vedem la o masina si automat este cel care creeaza prima impresie. Din acest punct de vedere este recomandat sa verificati aspecte precum: Coroziunea caroseriei. Sfatul nostru este sa verificati daca exista sau nu rugina si sa intrebati proprietarul daca au existat probleme de aceasta natura. O masina prea ruginita va necesita reparatii costisitoare in viitor. Deasemenea este recomandat sa verificati numarul de ani oferit garantie de catre producator pe vopsea si caroserie la modelul care va intereseaza pentru a determina durata de viata a acestora in conditii normale de exploatare. Starea usilor. Starea de functionare a usilor este un indicator in ceea ce priveste istoricul masinii din punt de vedere al posibilelor coliziuni, deoarece in acest caz este foarte probabil ca usile sa nu se alinieze perfect sau sa prezinte dificultati la inchidere. Alte verificari la exterior ar mai fi: pneurile , esapamentul, eventualele scurgeri de ulei, starea bateriei precum si functionarea corecta a farurilor si proiectoarelor. Interiorul Urmatorul pas evident este verificarea interiorului masinii. Trebuie acordata atentie indicatorului de bord: check engine si bec airbag, care odata dat contact trebuie sa sa aprinda si sa se stinga dupa 10-15 sec. In cazul in care nu se sting sau nu se aprind poate fi vorba de o defectie a instalatiei electrice, de un senzor defect sau chiar de o defectiune a motorului, probleme care necesita atentia unui specialist. Dupa ce motorul s-a incalzit, accelerati puternic timp de o secunda pentru a vedea raspunsul motorului; acesta ar trebui sa accelereze rapid si fara zgomote. Pentru a vedea functionarea corecta a motorului si consumul rugati pe cineva sa tureze motorul ( dupa ce s-a incalzit) pana la cel putin 4000 de ture, timp de 2-3 sec. si verificati ca fumul care iese pe teava de esapament sa nu aiba o culoare neagra. Kilometrajul este deasemenea important si trebuie corelat cu uzura masinii. Daca uzura e mare si kilometrajul mic, in mod cert acesta a fost modificat. Ca sa determinati uzura masinii, verificati cat de deformat este scaunul soferului, tapiteria, covoarele, centura de siguranta, volanul, schimbatorul si pedalele. Normal, verificati si toate optionalele trecute in anuntul de vanzare, cum ar fi functionarea adecvata a climei sau aerului conditionat, incalzirea in scaune, reglarea acestora, geamurile electrice, oglinzile laterale etc. Intotdeauna interesati-va de trecutul masinii, ce tip de benzina sau ulei folosea proprietarul si care sunt cele recomandate de producator. Cel mai bine este, ca la cumparare masina sa posede cartea tehnica si mai ales sa aiba toate reviziile tehnice facute la momentul potrivit, cerut de producator. Mai trebuie luata in considerare si intretinerea motorului, modul in care proprietarul a avut grija de masina, in special daca este diesel, si daca au fost respectate specificatiile producatorului. Pentru a fi sigur ca toate aspectele au fost acoperite, este recomandat sa duceti masina la un service auto autorizat pentru o verificare, si daca ati trecut cu bine peste toate „obstacolele” luati masina in drive-test Drive-testul ar trebui efectuat intr-ul loc mai putin aglomerat care sa permita dezvoltarea anumitor viteze si testarea franei . Deasemenea un aspect important este modul in care se comporta masina in curbe stranse, daca exista sau nu zgomote ciudate, daca directia sau amortizoarele functioneaza corespunzator. Daca masina indeplineste toate cerintele dvs. si formalitatile au fost facute, nu ne ramane decat sa va uram drum bun si sa stapaniti sanatosi noua dvs. masina!

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2062 :: 22.15MB