No SSO cookie

Cu W8, Volkswagen intra pe piata masinilor de lux

voteaza
(0/ 0)
Cu W8, Volkswagen intra pe piata masinilor de lux
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Volkswagen a prezentat, de curind, pe piata din SUA, noul Volkswagen Passat W8, prima masina de lux a marcii si cea mai scumpa, avind in vedere pretul de 40.000 USD.

 
 
Noul model este gindit pentru o piata a consumatorilor care nu isi doresc o masina de lux ostentativ de scumpa. De altfel, oferta Volkswagen se va orienta, in viitor, spre publicul tinar, educat, cu stare materiala buna, idee sustinuta de viitoarele lansari anuntate de marca: Touareg SUV si Phaeton, un sedan premium de lux.
Volkswagen 8 porneste de la modelul foarte bine primit Passat, sedan sau wagon, inlocuind motorul 2.8 l V6 GLX 4 Motion cu un nou tip: 4.0 l cu 8 cilindri. Exteriorul si interiorul au suferit schimbari minime. Ceea ce atrage la noul model este "sufletul" sau: motorul, care combina de fapt doua tipuri VR4, pe o baza comuna, echipate cu 270 CP.
Desi Volkswagen nu arata ca o masina de lux destinata celor care vor sa isi etaleze averea, in ce priveste comfortul, modelul W8 prezinta eleganta standardelor europene. Nu lipsesc pielea si lemnul sau sistemul de incalzire electronic. Scaunele din fata sint la fel de luxoase ca orice masina de lux, iar cele din spate sint spatioase, avind loc lejer doua sau trei persoane. Portbagajul mare face ca noul model sa fie o masina ce poate fi folosita zilnic, dar si in vacante.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2076 :: 22.17MB