No SSO cookie

Criza la Dacia

voteaza
(0/ 0)
Criza la Dacia
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

11.000 de salariati stau acasa pentru inca 17 zile

 
 
Uzina Automobile Dacia din Mioveni si-a intrerupt productia de astazi dimineata, pana in data de 7 decembrie, circa 11.000 din cei aproximativ 14.000 de salariati ai societatii urmand sa stea acasa timp de 17 zile.

Potrivit estimarilor viceliderului Sindicatului Automobile Dacia, Ion Iordache, in fiecare zi vor merge la serviciu in jur de 3.000 de angajati, activitatea la centrul CKD urmand sa se defasoare normal.
In cele 17 zile de vacanta fortata ale celor 11.000 de salariati Dacia, vor fi nevoiti sa stea acasa si angajati ai societatilor furnizoare de componente catre uzina de automobile din Mioveni. Este vorba de societatile Leoni Mioveni, Leoni Pitesti, Johnson Control, Euro APS, Cortubi, Metal Impex, Maxiro, Piroux SRL, Matrice Dacia, Presate Dacia, Eurest SRL si A.S.I. (furnizor punti).

Potrivit liderilor Sindicatul Automobile Dacia (SAD), care ii reprezinta si pe angajatii acestor furnizori, incepand de joi vor ramane acasa in jur de 2.000 de salariati ai societatilor furnizoare. Salariatii vor fi plati in functie de contractul colectiv de munca negociat cu fiecare administratie in parte, remuneratiile fiind intre 75 si 85%.

Sindicalistii de la Dacia se tem ca vor urma disponibilizari

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de Anonim

mai da-ti dracu bosorogi aia de sefi comunisti trecuti de 54 de ani ca au salarii de rup la dacia...e plina dacia de ei, cica nu se gasesc cine sa-i inlocuiasca, sunt o gramada, acasa cu voi a murit comunismul lasati dacia sa traiasca, bine va face criza, de v-ar inchide definitiv ca sunteti o cloaca care a inceput sa puta!!!!!!!!!!!! >:-( >:-( >:-( >:-( >:-( >:-( >:-( >:-(

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2114 :: 22.11MB