No SSO cookie

Cresterea din Asia si revenirea din SUA aduce Toyota pe profit

voteaza
(0/ 0)
Cresterea din Asia si revenirea din SUA aduce Toyota pe profit
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Toyata a raportat un profit de 2,2 miliarde de dolari pentru primul trimestru al noului an fiscal inceput la 1 aprilie, lucru care marcheaza revenirea companiei nipone.

 
 

Toyota a raportat astazi rezultate economice aferente anului fiscal incheiat in martie. Toyota arata ca cererea a crescut peste asteptari in Asia iar vanzarile pe piata americana si-au revenit dupa criza provocata de masivul recall de la inceputul acestui an.


Compania japoneza a raportat un profit net de 3.98 miliarde de dolari pentru anul fiscal trecut si a inregistrat in primul trimestru al noului an fiscal un profit de 2.2 miliarde de dolari. Toyota a reusit sa-si creasca vanzarile in toate regiunile importante mai putin Europa. Vanzarile masive din zona Asiei, din Japonia, Indonezia sau Thailanda au contracarat pierderile survenite de pe urma recall-ului din America.


Vanzarile japonezilor de la Toyota au crescut cu 36% pe pioata americana in primul trimestru al anului fiscal nipon, care se termina la 30 iunie. Insa, cea mai buna veste pentru Toyota este revenirea in aceasta perioada pe profit, dupa ce in perioada similara a anului trecut inregistrase deficit.


Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2357 :: 18.68MB