No SSO cookie

Cresterea din Asia si revenirea din SUA aduce Toyota pe profit

voteaza
(0/ 0)
Cresterea din Asia si revenirea din SUA aduce Toyota pe profit
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Toyata a raportat un profit de 2,2 miliarde de dolari pentru primul trimestru al noului an fiscal inceput la 1 aprilie, lucru care marcheaza revenirea companiei nipone.

 
 

Toyota a raportat astazi rezultate economice aferente anului fiscal incheiat in martie. Toyota arata ca cererea a crescut peste asteptari in Asia iar vanzarile pe piata americana si-au revenit dupa criza provocata de masivul recall de la inceputul acestui an.


Compania japoneza a raportat un profit net de 3.98 miliarde de dolari pentru anul fiscal trecut si a inregistrat in primul trimestru al noului an fiscal un profit de 2.2 miliarde de dolari. Toyota a reusit sa-si creasca vanzarile in toate regiunile importante mai putin Europa. Vanzarile masive din zona Asiei, din Japonia, Indonezia sau Thailanda au contracarat pierderile survenite de pe urma recall-ului din America.


Vanzarile japonezilor de la Toyota au crescut cu 36% pe pioata americana in primul trimestru al anului fiscal nipon, care se termina la 30 iunie. Insa, cea mai buna veste pentru Toyota este revenirea in aceasta perioada pe profit, dupa ce in perioada similara a anului trecut inregistrase deficit.


Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Exercițiul de echilibru între o rulare confortabilă dar totuși sigură și controlabilă a fost realizat într-un mod desăvârșit în Clasa E, comportamentul său fiind unul închegat, ce transmite șoferului un feedback foarte bun în ceea ce privește rularea.

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
4.2715 :: 17.86MB