No SSO cookie

Cota de piata a Grupului Renault a crescut cu 3,7% in 2009

voteaza
(0/ 0)
Cota de piata a Grupului Renault a crescut cu 3,7% in 2009
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cota de piata a Grupului Renault a crescut pana la 3,7% la nivel mondial, datorita performantei comerciale inregistrate in al doilea semestru.

 
 

Grupul Renault si-a atins obiectul de crestere a cotei de piata la nivel mondial. Cresterile de productie care au avut loc in 2009 si innoirea gamei au permis o prezenta mai mare in al doilea semestru si astfel o crestere a cotei de piata la sfarsitul anului.

La vanzarile cumulate de vehicule personale si utilitare, cota de piata a Grupului Renault a crescut usor, pana la 3,7% (+0,1 puncte): intr-o piata mondiala care a scazut cu 4,7%, Grupul Renault a inregistrat o scadere de doar 3,1% (2.309 milioane de vehicule vandute).

La vanzarile de vehicule personale, Grupul Renault a inregistrat o cota de piata de 4,3%, ceea ce reprezinta o crestere de 0,2 puncte: pe o piata aflata in scadere cu 4,2%, vanzarile Grupului au crescut cu 0,7% (2.032 milioane de vehicule vandute).

Marca Renault devine din nou a treia marca a Europei Occidentale, in special datorita succesului familiei Megane si al lui Twingo. Obiectivul Grupului Renault este in continuare cresterea cotei de piata, in concordanta cu performantele celui de-al doilea semestru al lui 2009 si cu respectarea obiectivelor financiare.


Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2115 :: 17.86MB