Grupul Renault si-a atins obiectul de crestere a cotei de piata la nivel mondial. Cresterile de productie care au avut loc in 2009 si innoirea gamei au permis o prezenta mai mare in al doilea semestru si astfel o crestere a cotei de piata la sfarsitul anului.
La vanzarile cumulate de vehicule personale si utilitare, cota de piata a Grupului Renault a crescut usor, pana la 3,7% (+0,1 puncte): intr-o piata mondiala care a scazut cu 4,7%, Grupul Renault a inregistrat o scadere de doar 3,1% (2.309 milioane de vehicule vandute).
La vanzarile de vehicule personale, Grupul Renault a inregistrat o cota de piata de 4,3%, ceea ce reprezinta o crestere de 0,2 puncte: pe o piata aflata in scadere cu 4,2%, vanzarile Grupului au crescut cu 0,7% (2.032 milioane de vehicule vandute).
Marca Renault devine din nou a treia marca a Europei Occidentale, in special datorita succesului familiei Megane si al lui Twingo. Obiectivul Grupului Renault este in continuare cresterea cotei de piata, in concordanta cu performantele celui de-al doilea semestru al lui 2009 si cu respectarea obiectivelor financiare.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!