No SSO cookie

Conceptul Toyota FT-86 II a fost modificat din cauza pilotilor de teste

voteaza
(0/ 0)
Conceptul Toyota FT-86 II a fost modificat din cauza pilotilor de teste
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Toyota a prezentat anul acesta la Geneva conceptul de pre-productie FT-86 II. Acesta prefigureaza in linii mari noul coupe sportiv realizat de Toyota in colaborare cu cei de la Subaru.

 
 
Conceptul FT-86 II a fost criticat din cauza faptului ca a suferit o serie de modificari care au redus din agresivitatea si sportivitatea conceptului FT-86 prezentat in 2009. Oficialii niponi au declarat ca modificarile au fost facute in mare parte din cauza modului in care a fost vazuta masina de catre pilotii de teste, dar si din cauza legilor de siguranta rutiera.

Oficialii Toyota au declarat ca in urma testelor, pilotii au gasit anumite nereguli cu privire la stalpii parbrizului, astfel ca au fost nevoiti sa-i mute cu 100 mm pentru a mari unghiul parbrizului si a mari verticalitatea acestuia. Se pare ca inclinarea prea mare a parbrizului crea un efect de "tunel" la viteze mari, rezultand in pierderea concentrarii la viteze mari.

Cealalta cauza principala pentru modificarea designului sunt normele de siguranta a pasagerilor. Acestea specifica o anumita inaltime a capotei pentru a proteja pietonii in cazul unui impact. Noul Toyota FT-86 II a suferit o serie de modificari, printre care si marirea inaltimii capotei si folosirea unor unghiuri mai putin ascutite.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1804 :: 17.87MB